Yüzüklü Diyelim

46 5 54
                                    

  

      Iyi okumalar. 🥳

"dananananan yey  dnananana yey dnanana ye life is dynamite"

    Bir yandan dans edip Youtube videosu çeker gibi makyaj yaptığım klasik ama bir o kadar neşeli sabahlardan biriydi.

   "Selam arkadaşlar Youtube kanalıma hoşgeldiniz. Bugün mükemmel biri nasıl olunur onu göstereceğim. Ehehehheehhe."

      Tamam tamam neden bu kadar enerjik olduğumu anlatayım. Üç yıla yakındır sanaldan arkadaşlığımızı sürdürdüğümüz Hatice ve onun kardeşi Rabia bize bir süreliğine tatile geliyorlardı. Yılda bir kez buluşurduk ve bize kalmaya gelirlerdi. Ve sonunda bir yıl geçmiş ve buluşma zamanımız gelmişti.
 
      Oha, şu an farkettim. Hatoş ve Rabia 'yı bile tanıtıp kendimi tanıtmamışım....
    Adım Aden. 18 yaşındayım. Bu sene YKS'ye girdim açıktan bilgisayar programcılığı okuyorum ama bir sene daha YKS'ye çalışmayı düşünüyorum. İsteğim yazılım mühendisi. Şimdi bu bilgileri alın naparsanız yapın.

      Kardeşim Ebru da hazır olunca havaalanına yola çıktık.

     Biz Hatoş'la yakın olunca kardeşlerimiz de yakın olsun istemiştik ve çoğu zaman onları konuşturmaya çalışırdık. Ve onlar da sonunda yakın arkadaş olmuşlardı. Bu yüzden benim mutlu olduğum kadar Ebru'da mutlu olmuştu.

      Havaalanın girişinde yaklaşık 15 - 20 dakikadır bekliyorduk. Bayağı kalabalıktı.
        Sonunda elinde mor valiz ile Hatice ve Rabiş gözüktü. Elindeki valizi kenara attığı gibi koşup sarıldı. Mamalak kız. Özlemişim.

   "Manyak çok özledim." diyerek kafama vurdu.
   "Salak kız bende özledim dua et insan arasındayız, ellememek için zor duruyorum." dedim ve gülüştük.

      Kızları aldığımız gibi kafeye gittik. Annem kahvaltıyı hazırlamış mis gibi. Özlem giderildi ama dedikodu yapılamadı. Malum aile ortamı...
      Sonrasında eve geçip valizleri bıraktık. Ve tahmin edersiniz ki bir takım elleşmeler.
  Yakın kız arkadaşlarını ellemek > her şey

   Neyse durun içimdeki sapığı bir süreliğine rafa kaldırayım.

     Kızlarla biraz gezdikten sonra - ki onların o yorgunluğuyla en fazla 1 saat gezmişizdir -  bizim mahalleye yakın bir yerde Yeşilçam Kafe var. Oraya gitmeye karar verdik. Geçen sene yine bizde kaldıkları dönemde gider ve erkek keserdik. Yine amacımız buydu, e bir de biraz dedikodu.

      Konu konuyu açtığı bir ortam düşünün. Asla konu bitmiyor ve bir yandan birilerini kestiğiniz bir ortam...

      Böyleydik biz. Sevgili yapmak değil de sokakta gördüğüne, otobüste gördüğüne aşık olan tarzlardan. Aslında bundan önce 1 tane sevgilim olmuştu ve 3 seneye yakın sürmüştü. Çok üzüldüğüm ve çabaladığım bir ilişkiden sonra aklım başıma gelip ayrılmıştım ve ondan sonra böyle rahat takılmaya başlamıştım. Kafamı bu tarz aşk olaylarıyla yormuyordum.

       "Ya o zaman Samet bana Antalya 'da martı var mı derken evet demiştim ama kuş sandım bir de mal mısın diye tersledim çocuğu, meğerse elektrikli skutermış."

     Rabia' nın geçen seneden kalma anıları anlatırken hepimiz bir anda gülmeye başladık. Anlattığı şeyden değil de daha çok anlatırken ki yüz ifadesine. Zaten gülmeye bahane arar bir durumdaydık.

      Yanımıza garson geldi hepimiz gülerken. Ebru gülmesini tutmaya çalışırken saçma sapan sesler çıkarınca biz zor duruyorduk ona gülmemek için.
    
      Garson menüleri bıraktı masaya ve gitti.

Yüzüklü (yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin