Güzelleşiriz :)

8 1 0
                                    

Aden :
mutlu oluruz belki :)

      ***    
                                 

Yüzüklü :

Neyse onu zaman gösterecek, daha huylarımızı bilmiyoruz, bakıcaz duruma göre :)

Aden:
Umarım zaman ilaç olur :)

Yüzüklü :

Yaşayıp görücez artık :)

Beni neden bu kadar elde etmek istiyordun, sadece elim ve gülüşüm olamaz yani :)

Aden :

O zaman iki nokta paranteze ara vereyim

Elde etmek değil

Bilmiyorum sana karşı içimde bir his var ama bu hissi tam tanımlayamıyorum.

Aramızda bir şey olmasına gerek yok, hep seninle konuşma isteği doğuyor içime.

    Gerçekten düşüncem bu yöndeydi. İleride birbirimizi tanıdıktan sonra bile aramızda bir şeyler olamıyorsa bile onunla konuşmak, hep yanında olmak istiyordum. Bana bir şey hissetmesini tabiki çok istiyordum. Aramızda bir şeyler olmasını da. Ama demek istediğim olamıyorsa bile konuşmayı kesmemekti.

Yüzüklü :

Nasıl bir his yardımcı olayım

Böyle şeylerde her şeyi zaman gösterir. Bir şey olması ya da sadece konuşma olmasını, her şeyi zaman gösterir.

Aden :

Evet bende aynı düşüncedeyim.

Seninle daha yeni tanıştık ama sanki çok uzun zamandır tanıyor gibiyim.

Ama daha yeni öğreniyorum senin hakkında bir şeyler.*1

Bir şeylerin hızlı ilerlemesini sevmiyorum, aslında böyle romantik konuşan biri değilim ama seninle konuşurken seni değerli hissettirmek istiyorum. *2

Yüzüklü :

(1*'e yanıt)

Daha çok şey öğreniceksin hakkımda, merak etme. 

(2*'e yanıt)

Şimdiye kadar hissettirdin emin olabilirsin.

Aden :

O zaman konuşmaya devam etmek istiyorsun?

Yüzüklü :

Konuşmak istemesem dün cevap vermezdim zaten, konuşmanın zararı yok

   Biraz başka konular hakkında konuştuktan  sonra bana onun hakkında öğrenmek istediğim bir şeylerin olup olmadığını sordu.

     Ben random atınca hiç gülme tepkisi vermediğinden mal gibi hissediyordum. Bu yüzden " hep ciddi biri misin? Hiç random ya da emoji attığını görmedim." dedim ve ciddi biri olmadığını ama emoji kullanmadığını söyledi.

Yüzüklü (yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin