iyi okumalar 🥳
İçimde çok değişik bir duygu vardı. Ya sevgilisi varsa? Ya cevap vermezse? Ya engellerse? Bir sürü sorunun cevabı onun parmaklarının ucundaydı.
Heyecandan telefonu elime alamamıştım yine. Ama tahmin edin ne kadar sürdü? 31 sn. xD Şaka. Bir 5 dk sonra baktım.
@merihh_gunoglu sizi takip etmek istiyor.
Mesaja görüldü atmıştı. Istek attığına göre merak uyandırmıştım.
Aslında tam olarak amacım buydu. Fake olduğumu zaten söyleyecektim. Algı yapıp merak duygusunu kullanmak istiyordum. Eğer aramızda bir şey olursa da hayatına farklı ve etki eden bir giriş yapmalıydım. Aden tarzı :)
@mryylmz : Fake'm.
@mryylmz : O yüzden isteğini kabul etmem bir şeyi değiştirmez.
Anında görüldü olmuştu. Şu an büyük ihtimal çalışıyordu. Çalışırken bir kez bile elinde telefon görmemiştim. Molaya çıkmış olmalı diye düşündüm. Sonra 'bu düşüncemi ona da söylemeliyim ki tanıdığımı anlamalı' dedim kendi kendime.@mryylmz : Molan bitti sanırım 👉🏻👈🏻
YAZIYORDU.
BUNUN İŞE YARAYACAĞINI BİLİYORDUM.
SAKİN OL ADEN. TERSLERSE BOKU YERSİN!@merihh_gunoglu : Molaya çıkmadım daha.
Molaya çıkmadığı halde yazıyorsa sanırım istediğimi başarmıştım. Dikkatini çekmiştim.
İçimdeki onu çocuğu gibi seven anne edasını durduramadım vee..
@mryylmz : Çıktığında dinlen.
@mryylmz : Çok yoruluyorsun.Ama cidden fazla yoruluyordu. Bazen kalkıp yardım edesim geliyordu. Diğer garsonlar karı kız kesmeye geliyordu daha çok boş dolaşıyorlardı. Her şeyin peşinden de Merih koşuyordu. Herkesin arkasını topladığı halde 5 dk dinlense laf ediyorlardı. Buna şahit olmuştum.
@merihh_gunoglu : Kim olduğunu neden saklıyorsun?
@mryylmz :Rahat olabileyim diye.Gerçeği söylemeyi düşünmüyordum çünkü neden söyleyeyim?
@merihh_gunoglu :Böyle mi daha rahat?
@merihh_gunoglu : Konuştuğun kişi seni tanımıyor, o zaman mesaj atmanın ne anlamı kalır ki?
@mryylmz : Tipimden önce kişiliğimi görmeni isterim.
@mryylmz : Ayrıca genel olarak seni hep görüyorum.
@mryylmz :Bilirsen göremem.@merihh_gunoglu : Önceliğimin tipin olduğunu nereden çıkardın?
@merihh_gunoglu :Hep geliyorsun o zaman?
@merihh_gunoglu: Bilirsem neden göremezsin?Aşkım neden böyle soruyorsun? Utançtan nasıl geliyim manyak adam?
Geçiştirmek amaçlı saçma bir cevap verdim.
@mryylmz :Daha gelemem.
@merihh_gunoglu: Bugün burada mıydın?
@mryylmz :Hayır.
@merihh_gunoglu : En son ne zaman geldin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzüklü (yarı texting)
Teen Fiction"would you come fly to me?" gelip bana uçar mısın?