" 3 yaşında bir bebek gibi tipe bak, yiyeceğim."
Ebru ile Bts üyelerinin yeni çıkan foto kartlarına bakıyorduk. Nasıl her seferinde daha üstü gelemez dediğimizde çok daha iyisini yapıyorlardı.
Evet Army 'dik. Ve bununla gurur duyuyorduk. Ne kadar zor anımız varsa onlar sayesinde ayağa kalkmıştık. Onlar sayesinde arkadaşlıklar ediniyorduk. (umarım bunu okuyan bebişler insanları müzik zevkine göre yargılamıyorsunuzdur, muuahhh)
Biraz dans ettikten sonra yorulup oturmuştuk."Merih 'in kesin sevgilisi var." dedi Ebru.
Bende aynını düşünüyordum. Aradan 1 ay geçmişti ve ismini de öğrenmemize rağmen hesabını bulamamıştık. Zaten araştırma nedenim sıkıntıdandı ama biliyorsunuz ki Ebru ve kızlar Merih' e bayağı düşmüşlerdi.
Bu 1 ay içerisinde Yeşilçam'a gitmeye devam ettik ama kızlarla olduğu kadar sık değildi. Artık bir tık daha soğuk bakmıyordu. Devamlı gelen müşteri olduğumuzdandı sanırım.
O sırada telefonuma bir mesaj geldi.
@aynenemir : seni bir yerden tanıyor gibiyim hahahah
Yeşilçam'da çalışan ama bir süre önce işten ayrılan başka bir garsondu.
@iamaden : Yeşilçam 'dan olabilir?
Direkt kızlara söyledim.
Aden' in Karıları
Aden : Kızlar Emir yazdıı.
Hatoş : Oha
Rabiş : Konuş ve Merih hakkında bilgi al.
Ebru : Eheheheh evet bencede.
***
@aynenemir : Evet nasılsın?
Emir ile biraz sohbet ettik. Direkt konuya girersem anlar diye düşündüğümden bir sürelik erteledim ve samimi olmaya çalıştım.
Yarım saat sonra laf arasında sorma kararı aldım. Çocuk biraz kekoydu ve konuşması sarmıyordu beni. E biraz da çıkar peşindeydim.@iamaden : Ya sana bir şey sorabilir miyim?
@aynenemir : Sor
@iamaden : Benim bir arkadaşım sizin kafede birinden bayağı hoşlanıyor. Uzun boylu kısa saçlı. Adından emin değiliz ama sanırım Merih.
@aynenemir : ee
Eee 'yi götüne sok gerizekalı.
Neyse sakin ol Aden.@iamaden : Onun hesabını bulamadık. Senin bilgin var mı? Ya da sevgilisi mi var?
@aynenemir : hesabı olması lazım
@aynenemir : bende takip etmiyormuşum
@aynenemir : yok herhalde
@aynenemir : sevgilisi de yok
@aynenemir :bende sadece numarası varDirekt kızlara ss attım. Hepsi sevgilisinin olmamasına sevinirken hesabınım olmamasına da üzüldüler.
Emirle konuyu değiştirip bir süre konuştum ve sonra konuşmayı kestim. Üzgünüm çıkarcıyım.
Emir 'de zaten askere gidiyormuş. Bu konuşmadan sonra onu görmemek de güzel olacaktı.***
Emir ile konuşmanın üstünden bir hafta geçmişti. Dershaneye de başladığım için biraz yoğundu günler, o yüzden Yeşilçam' a gidemiyorduk. Eeee şey bir de orası aşırı pahalıydı. Param da bitmişti.O gün güzel bir gün olacak ki babam para vermişti. Ebru da regl olmuş magnolya diye tutturdu. Biz de haliyle soluğu tekrar ve tekrar Yeşilçam'dan aldık.
Hep aynı masaya oturuyorduk. Oturduk ve 1 dk sürmeden Yüzüklü elinde menü ile geldi ve gülümseyerek "Hoş geldiniz." dedi. "Hoşbulduk." diyip bizde gülümsedik. Bunlar son zamanlarda olan şeylerdi. En azından yüzü gülmeye başlamıştı.
Bu gün onda bir farklılık vardı. Traş olmuş sanırım. Sakallarını düzeltirse güzel olabileceğini düşünmüştüm daha önce. Şu an ne kadar haklı olduğumu farkettim.
Siparişleri seçtikten sonra Merih geldi ve siparişleri söyledik.
" Ben bir tane magnolya istiyorum." dedi Ebru.
"Ama çilekli yok." diyince Merih, Ebru ile kısa bir göz teması kurduk sonra Ebru siparişini değiştirdi. Bende Fettücini söyledim ve Merih gitti.
"Oha lan nasıl yediğimi hatırlıyor. Şaka mı?" dedi Ebru.
Şaşırmıştık. Daha öncesinde Ebru tatlıları hep çilekli isterdi ve bunu unutmamıştı.
Yüzüklüye en çok düşen Ebru bu detay ile feels geçiriyordu.
Merih tatlıları getirdiğinde Ebru 32 diş sırıtıp ona bakıyordu. Teşekkür ettik, rica etti ve gitti.
"Rica ederim dedi. allahım çok tatlı." diye feels geçirmesini yine saklayamadı Ebru.
"Burdaki garsonların çoğu rica ederim demiyor, en sinir olduğum şeydir. Ama Merih diyor. +1 puan daha" diye devam etti.
Gülüştük ve yemeklerimizi yedik.
Çıkarken Yüzüklü'nün yanından geçerken içten bir gülümsemeyle "Kolay gelsin." dedim.
O da gülümseyerek teşekkür etti ve gittik.Çıktığımız gibi kızları arayıp feels geçirmeye başladık.
"Kızlar görmeliydiniz çok tatlıydı. Keşke ablamla olsalar." dedi Ebru.
"Ay gitmeye devam edin belki etkileşim olur." Dedi Rabiş'te.
"Kanka o maskeli daha iyi bence salın."
Klasik Hatoş.
Merih' le konuşacağımızı falan düşünmüyordum. Son zamanlar dışında zaten buz dağı gibi biriydi. Sadece uzaktan beğendiğimiz ve geleceği olmayacak bir şey gibiydi gözümde.
"Kim ne derse desin yeni ship Aden ve Merih."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzüklü (yarı texting)
Jugendliteratur"would you come fly to me?" gelip bana uçar mısın?