2. rész /Vigyáz Outer Banks jövök!/

244 19 8
                                    

Kie-vel már csak az utolsó dobozokat pakolgattuk be. Mivel Carrera-ék nem csak 1-2 napra jöttek így értelem szerűen az ő holmijaikat is bedobáltuk a csomag tartóba.

Miután megvoltunk mindennel, bezártam kulccsal az ajtót és a telefonom segítségével bekapcsoltam a riasztót.

Beszálltunk a kocsiba Kie apja vezetett, míg Anna néni az anyósülésen ült. Kie a sofőr mögött míg én a másik oldalon az ablak mellett.

-Amugy majd beszeretnélek mutatni a sneciknek!-fordult felém hirtelen Kie, mire én egy enyhén fura fejet vághattam, ugyanis Kie elnevette magát.

-Mi az a..-kezdtem, de Kie közbeszólt.

-Sneci?-kérdezte felvont szemöldökkel, mire aprót bólintottam ő pedig folytatta.-Tudod mit, gyorstalpaló a szigetről.-Mondta mire bólintottam.-Szóval Outer Banks. Egy sziget, két törzs. Vannak a Flúgosok. Ők azok a tipikus "vagy két házad, vagy két hajód van".

-Tehát a gazdagok.-értelmeztem.

-Pontosan!-bólintott mosolyogva a lány, majd ismét szólásra nyitotta a száját.- És vannak a Snecik. Apró hal, csali hal, a táplálék lánc legalja. Ők pedig az a fajta emberek akiknek többnyire kettő állásuk van.-magyarázta a lány.- Vagyis a szegényebbek. És pár infó a barátaimról!-mosolygott csillogó szemekkel.

Mivel kényelmetlen volt úgy ülni ezért kikapcsoltam az övem és elfeküdtem úgy, hogy a fejem Kie ölébe legyen. A lány mosolyogva lenézett rám, majd a hajamat birizgálva folytatta.

-Szóval Pope Heyward. Ő a csapat esze. 16 éves és a legokosabb ember akivel valaha találkoztam. Na jó azért te se vagy semmi, főlleg a kamerás dolog után!-nevetett a lány, mire rácsaptam a comjára és mutató újjamat szám elé nyomva adtam tudtára, hogy fogja be, majd mindketten nevetésbe törtünk ki.

Gyakorlatilag betörtünk a tanáriba, majd én a tehetséges tudásomat használva feltörtem Mr.Harris -a volt osztályfőnökünk- gépét így áttudtam írni a jegyeket, csak, hogy Kie ne kapjon ki mert rossz jegyet kapott.

-Szóval mint már említettem Pope majdnem a legokosabb ember akivel eddig találkoztam, nem mellesleg az egyik legerősebb egyetem ösztöndíj várományosa. Az apja legendás fazon Heyward. Bármire van szükséged ő beszerzi. Igazából senki sem tudja mi a titka, foggalma sem volt mit fog majd kezdeni a fura fiával, de egy biztos volt, ő sneci és közénk tartozik. Sötét bőr, rövid szinte fekete haj, sportos alkat.-magyarázta a lány kisebb beleéléssel.

-Azért remélem engem nem cseréltél le senkire!-nevettem, mire ő is elnevette magát.

-Dehogy! Téged soha senki nem helyettesíthet!-nevetett, de éreztem, hogy őszintén gondolja azt amit mondott és ez jól esett.-Na de vissza térve az eredeti témához.-JJ Maybank. Ő az az igazi helyi fazon. Füvet vág, lop, füvezik és eszméletlen jó szörfös. Na jó a legjobb akivel valaha találkoztam!-áradozott a fiúról. Biztos bejön neki.-De ezt el ne mond neki! Enyhén kleptomániás!-mondta nevetve, ami engem is erre a cselekedetre késztetett.-Az anyját nem ismeri, sőt gyakorlatilag senki, kiskorában lelépett JJ-t az idióta apjára bízva, aki ráadásul össze vissza veri!-sóhajtott egyet a lány.

-Baszki szegény.-húzatm el a szám.-De legalább ti ott vagytok egymásnak!-mondtam, a lány pedig halványan elmosolyodott.

-Körül írva: Szőke haj, sportos testalkat, pontosabban izmos.-javította ki magát a lány.- Neked tuti bejönne!-nevette el magát, mire meglöktem a vállát, már amennyire tudtam, így fekvő helyzetből.

-Na majd meglátjuk!-nevettem fel, de persze eszem ágában sem volt rámászni a srácra, hisz tökre látszik Kie-n, hogy bejön neki. Milyen legjobb barát lennék, ha rányomulnék? Hát jó szar.

-És végül John Booker Routledge, de mindenki csak John B-nek szoktuk becézni. 17 éves. Az anyja lelépett 3 éves korában, így eddig az apja nevelte. Vagy legalábbis próbalta. 1 éve elveszett a tengerbe. A rendőrök szerint 3 hónap után, miutan eltűnt meghalt, persze John B váltig állította, hogy az ő apja nem halhat meg ilyen könnyen, így nem írta alá a papírokat!-magyarázta szomorkásan.- Ő amolyan bátyó típus, vagy nem is tudom. Bármit meglehet beszélni vele, nem ítélkező és segít amiben csak tud.-fejezte be.-És ez lenne az én bandám!-tárta szét a karját mosolyogva a lány.-Tuti bírni fognak és jól kifogtok jönni!-folytatta a hajam birizgálását.

                              》》》

-Lányok! Megjöttünk!-nyitotta ki az ajtót Anna néni, mire ébredezni kezdtünk, ugyanis a nagy beszélgetésekbe mind a ketten bealudtunk.

-Már?-kérdeztem két ásítás közepette.

-Ahj!-sóhajtott Kie drámaiman.-Na végre!-tette össze két kezét.

Az út közben Kie rengeteg vicces vagy éppen szomorúbb történetet mesélt amit a srácokkal élt át, illetve mesélt a flúgosokrol és, hogy kiket és miket kell kerülni a szigeten. Említett valami Cameront is, azt hiszem Rafe Cameron. Elég szar dolgokat mesélt róla, de majd meglátjuk.

Kipattantunk a kocsiból és bevittük a cuccainkat. Kie körbevezetett a házba majd megmutatta melyik lesz az én szobám.

A szobába amint beléptem, jobb kéz felől ott volt az ablak, ami alatt pedig egy íróasztal. Bal oldalon található az ágy, illetve egy beépìtett szekrény az ajtó mögött egy kicsivel. Fejben már elterveztem mindent, illetve Kie adott egy ledszalagot, mondván neki amúgy is van és ennyire nincs szükség, illetve a szobára ráfér egy kis átalakítás és ez most pont dobna rajta.

-Oké, öhm..-kezdett el gondolkodni Kie majd ujból megszólalt.-Pakolj ki, ha segítség kell csak kiabálj, később pedig átmegyünk John B-hez!-vázolta a mai tervet.

-Ok!-reagáltam le gyorsan, majd miután a lány elhagyta az ujdonsült szobámat neki álltam kipakolni.

A szekrényemmel nagyjából 1 óra alatt készen lettem. Már csak a kisebb átalakítás volt vissza.

Miután mindennel végeztem lementem a nappaliba, ahol Kie már gyakorlatilag toporgott. Gondolom rám várt.-gondoltam magamba.

-Na végre!-nyavajgott az említett.-Mi tartott ilyen sokáig?

-Kicsit elhúzódott a pakolászás!-nevettem.-Na megyünk?-vontam fel a szemöldököm.

-Jó hogy!-nevetett, majd már mentünk is ki.

Nagyjából 10 percnyi séta után oda is értünk egy kisebb házhoz.

-Sziasztok!-köszönt Kie, mire mindhárman ránkkapták a fejüket.

-Sziasztok!-intettem a három fiú felé, akik egy kissé mintha megdöbbenve néznének.

-Hello hölgyeim!-jött oda a szöszi.-Veled még nem találkoztam, JJ Maybank!-mutatkozott be. Szóval ő lenne JJ.

-Szia! Nina Romero személyesen!-mutatkoztam be én is.

Miután ez megtörtént felmentünk a verandára, ahol a másik két fiú tartózkodott. Pope épp valami könyvet olvasott, míg John B itta a sörét.

-Szia!-intett John B, majd felállt és mellém sétált.-John Booker Routledge, de mindenki csak John B-nek szólít. Ha jól tudom te van Nina!-találgatott kissé összevont szemöldökkel.

-Szia igen!-mosolyogtam a fiúra.

-Pope Heyward!-állt fel a srác, majd odasétált és kezet nyújtott nekem, amit persze elfogadtam.

-Nina!-biccentettem.-Egyébként nem lett volna muszáj bemutatkoznotok Kie mesélt már rólatok. Sőt gyakorlatilag egész úton ti voltatok a téma szóval nagyjából ismerek már mindenkit!

-Rólad is rengeteg mesélt már!-nevetett a srác és mintha egy kis pír szökött volna az arcára.

Igazából ő valahogy jobban bejön mint JJ. Barna középhosszú haj, szintén barna szem, magas, és jó fej. A többi pedig majd kiderü..     

Sziasztok! ÚRISTEN LÁTTÁTOK? LESZ AZ OUTER BANKS-NEK 3. ÉVADA! Én már nagyon várom, és gondolom ti is! Kicsit elhúzódott ez a rész, viszont valamennyivel hoszabb is lett mint az előző. 1 héten megpróbálok legalább 2 részt kitenni. Helyesírási hibák elnézni!! Addig is sziasztok remélem tetszik, ha igen dobj egy vote-ot.<3
(1109 words)

𝙇𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣 𝙩𝙤 𝙢𝙚 𝙍𝙖𝙛𝙚 𝘾𝙖𝙢𝙚𝙧𝙤𝙣! Where stories live. Discover now