3. rész /Snecik/

205 20 4
                                    

-És az megvan amikor Kie gyakorlatilag beugrott a vízbe mert azt hitte egy bajba jutott teknőst látott miközben csak Pope baszakodott a vizi drónjával?-nevetett JJ, mire mindannyian elnevettük magunkat.

-Te Kie, hogy is volt a titkos kézfogásunk?-kérdeztem, mire a lány gondolkodni kezdett.

-Uram atyám a Pókember megvan nem?-kérdezte a lány homlokon csapva magát.

-Jézusom tényleg!-csináltam én is a lány előbbi cselekedetét.-Peter és Ned kézfogása amit nagyjából 3 órán keresztül gyakorlotunk a szobámba!-nevettem, majd Kie-vel egyszere álltunk neki a kézfogásnak.

-Apropó Pókember! Ha jól tudom holnap az autós moziba pont a Pókembert fogják vetíteni, szóval, ha gondoljátok megnézhetnénk!-dobta be az ötletet John B.

-Oké ezt lehet kár volt mondanod! Nina nagy Pókember buzi. Amikor legutóbb megnéztük olyan famgörcsöket kapott, hogy szó szerint majdnem elsírta magát!-nevetett a lány, mire megplböktem az oldalát.

-Hát akkor ez el is dőlt!-csapott a tenyerébe JJ.-HOLNAP IRÁNY AZ AUTÓS MOZI!-üvöltötte a srác, majd koccintottunk egyet.

-Na jó srácok én lépek, ha nem gáz! Megígértem apámnak, hogy ma segítek neki kihordani a megrendelt cuccokat!-állt fel Pope, majd mindenkitől elköszönt és már ment is.

Még bő egy órát beszélgettünk, mikor Kie és JJ is elhúztak befele, így már csak én és John B maradtunk kint.

-Na és milyen a nagyváros után Outer Banks?-nézett rám John B.

-Fura, de nem rossz. Nyugis!-rántottam vállat.

-Na és van barátod? Mármint, csak azért mert JJ szépnek tart.-vágta rá gyorsan amin elnevettem magam.

-Még nincs!-néztem rá mosolyogva, mire a srác arca teljes vörös színt vett fel.-Na de, ha nem haragszol, én mennék mert már elég késő van. Szia!-indultam meg a Carrera család háza felé, mikor JB utánnam kiabált.

-Van egy plusz szoba, ha gondolod..-mutogatott magamögé, pontosan a ház felé.-Kie is itt alszik, és szerintem elfértek az ágyon, vagy alhatok a kanapén is, és akkor tiéd addig a szobám.-ajánlotta fel.

-Elférek Kie mellett. Kisebb korunkban is együtt aludtunk, nem ez lenne az első, raadásul nem szeretnélek kitaszítani a saját szobádból!-nevettem fel, majd a ház irányába indultam John B-vel nyomomban.

Amint bementek kissé körül néztem. Igazából nem számítottam másra. Mármint ez egy tipikus férfi lakás, kisebb kupi, amit gondolom többnyire Kie és JB takarít, mert JJ szerintem nem az a takarító típus.

-Jó éjt John B!-mosolyogtam rá szelíden, amit a srác viszonzott is.

-Jó éjt Nina!-intett mosolyogva, majd a szobája felé vette az irányt. Vagyis gondolom az az ő szobája.

Megláttam Kie-t az ágyban, majd abban a percben beugrottam mellé, mire a lány kómásan felnyőgött egyet, ugyanis pont rá ugrottam.

-Bocsesz!-suttogtam, majd puszit nyomtam arcára.

-Semmi.-legyintett lazán, majd magához ölelt és úgy aludt tovább, engem pedig pár percen belül elnyomott az álom.

Mikor reggel felébredtem Kie még mindig aludt, csak épp a lába valahogy a párnára került mellém a feje pedig az ágy végében. Felültem az ágy szélére, majd szemeimet megdörzsöltem. Épp készültem felállni mikor halk kopogás, majd az ajtó nyikorgásának hangja szakított meg, igy visszaültem és a most erkezett jövevenynek szenteltem minden pillantásom, aki John B volt.

-Jó reggelt!-köszöntem reggeli kómás hangommal ami inkább hatott morgásnak, mintsem köszönésnek.

-Jó reggelt.-köszönt halkan, majd mögém pillantott Kie-re, aztán tekintetét visszavezette rám.-Csak megakartam kérdezni, hogy éhesek vagytok-e?-kérdezte suttogva.

-Igen, és Kie-t ismerve ő is.-nevettem halkan, ami a fiút is megmosolyogtatta.

-Ja Kie mindig éhes! Na és te? Pope most hozott kaját.-mutogatott maga mögé ahol Pope tartotta a szatyrot.

-Menyjünk!-adtam be a derekam, majd felkeltem és a fiúk után indultam. Kint leültünk a teraszra. Pope és JB kiosztotta a kaját, közbe férre tettünk Kie-nek is egy adagot.

-Halljátok.-szólaltam meg mire rámkapták tekintetüket.-Nem tudjátok honnan szerezhetnek füvet, vagy valami ütés cuccot?-kérdeztem, mire John B és Pope nagyokat pislogtak, JJ  pedig vigyorgott rám mint a tejbetök, amit nem igazán értettem.

-Azt hiszem mi nagyon jóba leszünk!-mondta nevetve.-Egyébként tudok egy-két helyet ahol jó a cucc. Viszont a flúgosokat kerüld.-tette fel ujját fenyegetően.

-Kie mesélt egy két dolgot róluk.-rántottam vállat.

Nem annyira szimpik a flúgosok. Ők olyan gazdak faszoknak tűnnek akik elvannak szállva maguktól mert van pénzük. Az ilyen embereket gyűlölöm a legjobban.

Sziasztok. Huh igen visszatértem, viszont most a vizsgák miatt megint elfogok tünni egy ideig. Egy kicsit rövidebb rész és igazából eseménydús, de a következőt majd igyekszem hosszabbra és érdekesebbre megírni. Helyesírási hibákat elnézni. Addig is sziasztok<3 2022.05.05.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 05, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝙇𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣 𝙩𝙤 𝙢𝙚 𝙍𝙖𝙛𝙚 𝘾𝙖𝙢𝙚𝙧𝙤𝙣! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz