Düşünmek istemedikçe düşünceler zihnime akın ediyor, beni koskoca bir okyanusta boğmaya çalışıyordu. Lena telefonunu gizli numaralara kapatmıştı. Peki ya ne ara açtı?
Geri çekilip tekrar koltuğa sırtımı yasladım. Sağımdaki sehpanın üzerinde bulunan sigara paketine uzanıp bir dal sigarayı dudaklarıma yerleştirdim. Alevin tutmasıyla gri dumanlarımı gökyüzüne bahşetmeye başlamıştım. Derin bir nefes aldım ve bana bakan masum yüzüne indirdim bakışlarımı.
"Özür dilerim" dedi gözlerimin içine bakarak.
"Neden?" Dedim sigaramdan bir nefes aldığımda. Dumanlar dudaklarımdan dışarıya süzüldükçe ben de özgürlüğüme kavuşmak, uçup gitmek istiyordum. Sanki burada tutsak gibiydim. Boğulacakmış gibiydim.
"Neden Lena?" Deyip yüzüne eğildim aniden. Baştaki elimle koltuğun kenarına sertçe vurarak "Neden?" Diye bağırdım. Sesimin kontrolünü çoktan kaybetmiştim. Düşüncelerimin de.
"Aldattın diye mi?"
"O herifle benden habersiz konuştun diye mi?"
"Siktiğimin sesini duyduğunda sustun diye mi Lena? Neden?"
"Neden?"
"Neden?"
"Nedeennn?"
Her neden deyişimde koltuğun kenarına vuruyordum. Bağırmamla korkarak geri çekilmiş ve vücudunu kasmıştı. Sımsıkı kapattığı gözlerini açmaya korkuyor, sesimi duymamak için ellerini kulaklarında sıkıca tutuyordu. Kollarından tutup kendime çektim aniden."Korkma benden" dedim tıslayarak.
"Anlat Lena, anlat ve siktirip git!"Tekrar ağlamaya başladığında nöbet geçirecek gibiydim. Kadınlar neden ota boka ağlardı Tanrım? Neden onları bu şekilde yarattın?
"Seni aldatmadım." Hıçkırıklarının arasından söylediği cümle yüreğimde yer edindi adeta. Ona inanmalı mıydım? Hayır.
"Ne konuştunuz elin evli adamıyla Lena?" Diye ısrarla sordum.
"Lütfen sakin olur musun?" Dedi yalvararak. "Yemin ederim benim bir suçum yok. Sadece..."
"Sadece ne?"
Ufak bir duraksamanın ardından devam etti.
"Ne halde olduğunu merak etmiştim."
Anlamayan gözlerle baktım ona. Hayatımı adadığım kadın benden önce var olan birini hala unutamamış mıydı. Onu unutturamamış mıydım yani? Merak etmek de ne oluyordu ayrıca?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
de l'art (+18)
Short StoryElimdeki şarap bardağını masaya bırakmak için eğildiğimde nefesi daha da yakınlarımdaydı. Ellerimi tekrar beline sarıp kendime iyice çektim bedenini. Önce ufak bir öpücük kondurdum dudaklarına, sonra gitgide yoğunlaştı öpüşlerim. Çok sıcaktı, buz gi...