Sığınak

774 23 45
                                    

+18 içermektedir. Rahatsız olacaklar bu ve sonraki bölümü okumadan geçebilirler🌼

Saten elbisesinin askılarını indirmeye başladım. Bedenini hafif yukarı kaldırarak elbisenin vücudundan süzülmesine izin verdiğinde dolgun göğüsleri karşımdaydı. Aslında balık etli değildi lakin vücudu fitti, ona dokunmak istememek imkansızdı.

Göğüslerinin ortasındaki yuvaya hapsolduğumda derin derin nefesler aldım. Benim sığınağım burasıydı sanki. Sanki onca şeyden zihnimi kurtarmanın tek adresiydi. Sanki bir meleğin kokusuydu bu, gerçek bir meleğin...

Başımı kaldırdığımda utançla ellerini yanaklarıma sardı. Dudaklarına tekrar yapıştım. Bu melek benim olmalıydı.

Ellerim kadınlığını gizleyen bez parçasının üzerinde durdu ve gözlerindeki onayı aldığımda tek hamlede fırlatıp çıkardı onu. Görmek istemiyordum. Sadece dokunmak, hissetmek istiyordum. Baş parmağım yine klitorisine dokunmaya başladı. Dairemsi hareketlerle orada hakimiyetini sürdüğünde Lena kendinen geçiyordu. Sanırım bu onu ilk böyle görüşümdü. Zevk ikimizi de sarıp sarmalamıştı.

Baş parmağım haddini her saniyede daha da aşıp aşağılara inmeye başladı. Girişinde durduğunda ikimiz de nefes nefeseydik. Bayağı ıslanmıştı, sırılsıklamdı. Canını yakmayacağını düşünüyordum. Dudaklarıma yapıştığında onayını aldığımı düşünerek baş parmağımı içine ittim. Vücudu gerilip dudaklarımı talan ediyordu. Parmağımı ağır hareketlerle getirip götürdüğümde nefesi daha da hızlanıp sesli olmaya başlamıştı. Adeta inliyordu.

Baş parmağımı çıkarıp orta parmağımı girişine yasladım bu sefer. Tek seferde içine girdiğimde vücudu bir yay gibi gerildi. Dudaklarımı bırakmıştı, lakin ben bırakmak istemiyordum. Dudaklarına uzandığımda parmağım ağır ağır gelgitler yapmaya başladı. Bu ona inanılmaz zevk veriyordu, bundan emindim. Kadınlığındaki sıvılardan anlıyordum bunu. Dudaklarını sömürmeye devam ettiğimde gelgitlerim hızlanmaya başladı. Onu delirtmek istiyordum. Bu geceyi unutulmaz bir gece yapmak istiyordum.

İnlemeleri arasında dudaklarından çıkan her sıcak nefesi beni daha da tahrik ediyordu. Artık sona yaklaşmıştı. İlk defa sona gelecekti sanırım. Hırlamalarım arasında zarif bedeni titreye titreye boşladığında o da derin bir nefes verdi. Şu an, tam da şu an her şeyimi alabilirlerdi, ama onu almalarına asla izin vermezdim.

de l'art (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin