Μέρος 4ο

75 9 0
                                    

22:40

Παραμονή Χριστουγέννων.

Το ραδιόφωνο τραγουδάει σε χαμηλή ένταση τους στίχους:

"Rockin' around the Christmas tree

At the Christmas party hop".

Παρά την απρόοπτη συνάντηση και το τραγικό επακόλουθό της, η διάθεσή μου απροσδόκητα έχει ανέβει. Χτυπώ τα δάχτυλά μου ρυθμικά στο τιμόνι κι ο λαιμός μου γέρνει δεξιά κι αριστερά δίχως άδεια, ακολουθώντας την μουσική.

Χαίρομαι που είδα τον Νταν, χαίρομαι που ξέρω ότι είναι καλά.

Η Μέγκαν έχει πάψει να τρίβεται για να ζεσταθεί και μοιάζει πιο άνετη τώρα, ακουμπώντας πίσω στο κάθισμά της και ζωγραφίζοντας σχεδιάκια στο θολό παράθυρο. Με κατακλύζει βαθιά ανακούφιση που δεν έχει σχολιάσει καθόλου το γεγονός ότι, επιστρέφοντας στο αμάξι, με βρήκε ναι πνίγομαι και να τρέμω σαν φύλλο.

«Στρίψε αριστερά στην επόμενη, σχεδόν φτάσαμε.» μουρμουρίζει αφηρημένη.

«Τι είπαμε πως είναι αυτό το μέρος;» .

«Δεν είπαμε.»

«Το ξέρω. Ρωτάω για να μου πεις. Προφανώς

«Μια αποθήκη.»

«Με κατατόπισες.» Aνάβω τη μεγαλύτερη σκάλα στα φώτα μιας και τούτο το σοκάκι δείχνει απόκοσμα ερημωμένο. Δεν υπάρχουν φώτα δρόμου και τα λιγοστά σπίτια φαντάζουν ακατοίκητα.

Η Μέγκαν ξεφυσάει κι εξηγεί: «Χρησιμοποιούμε την αποθήκη των γονιών της Χάνα για συναντήσεις της ομάδας.»

«Με οδηγείς στο μυστικό σας κρησφύγετο;» αναφωνώ με προσποιητή έκπληξη, μα εκείνη αγνοεί το πείραγμά μου. «Γιατί δεν ζητάτε από το διευθυντή Γουίλσον να σας δώσει μια αίθουσα;»

«Νομίζεις ότι δεν το κάναμε ήδη; Ο κύριος Γουίλσον δεν δείχνει να νοιάζεται για τίποτα πέρα από την ομάδα ποδοσφαίρου.» μου πετάει επικριτικά, βάφοντας τη τελευταία της λέξη με απαξίωση. Λες και θα με νοιάξει η άποψή της.

«Βρείτε ένα τρόπο να φέρετε χρήματα στο σχολείο και θα ενδιαφερθεί και για σας.» 

Εκείνη γυρνάει απότομα το πρόσωπό της προς το μέρος μου με μια γκριμάτσα που ισορροπεί μεταξύ αηδίας και απογοήτευσης. «Αυτό έχει μόνο σημασία δηλαδή; Οι χορηγίες;»

Προς στιγμήν σαστίζω και τα μάτια μου χοροπηδούν από το δρόμο στο πρόσωπό της, και πίσω στο δρόμο. «Μην απογοητεύεσαι τόσο μαζί μου Μόρισον. Δεν περίμενες ήδη τα χειρότερα;»

Τα καλύτερα χειρότερα ΧριστούγενναWhere stories live. Discover now