River önünde bulunan merdivenden yukarı doğru tırmanacakken, Adela onu çekiştirdi. "diğer binanın çatısına çıkalım. Yukarı çıkarken kafamıza sıksalar ne yapabiliriz ki?"
Haklıydı. Diğer merdivene tırmandılar. Karşı binanın çatısına geçtiklerinde görünürde hiçbirşey yoktu. Ardından diğer çatıda bir kıpırtı göründü, siyah eşortman giyen, yani Cyberx.. Yukarıya doğru çıktı ve silahını onların olduğu çatıya doğrulttu.
"size bunu ateşlemeyeceğim. Bayanlar önden."
River çatının ucuna doğru 1 2 adım yaklaştı.
"delice birşey yapma River."
"bence sen biraz delirsen iyi olur. Bayan zeka küresi."
"bana böyle seslenme."
Adela gözlerini devirirken River bir anda karşı çatıya atlamıştı.
"akıllı kız." dedi önündeki River'a silah doğrulturken Cyberx.
Adelanın arkasından bağırdığını duymuştu. Görünürde Insanex yoktu. Cyberx in tam önünde duruyordu. Ayağa kalktı.
"yumruğuna değil de silahına güvenen birisin anlaşılan?"
"hayır."
Cyberx silahını aşağıya doğru fırlattı. Ardından gard aldı. "istersen dene gör."
"tabii!"
River, Cyberx ona yumruk atmaya çalıştığı an 1 2 adım sola gitti ardından karnına bir tekme geçirecekti ki Cyberx ayağını tuttu ve onu bir köşeye fırlattı, ama dirseklerinden yardım alarak, attığı takladan sonra doğruldu.
"tamam, öyle oynamak istiyorsan öyle oynarız çocuk adam!"
Cyberx in üstüne hızlıca koştu, ardından sağa doğru hızlıca savruldu ve bacadan destek alıp Cyberx'in sırtına dengesini bozabileceği kadar sağlam bir tekme yapıştırdı.
"küçük kız, tekme atmayı baban mı öğretti?"
River cevap vermemişti, cyberx öne doğru eğik durduğu için sol tarafına geçip kafasını dizine vurdu. Bu onu susturmuştu, ardından 1 2 adım geriye çekildi. "iyi öğretmiş değil mi? Biliyordum! Teşekkür ederimm."
Bir anda cyberx üstüne doğru koştu ve karnına onu yerinden 1 2 metre öteye ittirecek bir tekme geçirdi. Yerde birkaç yere yuvarlandıktan sonra durdu.
"RİVER!" diye çığırdı Adela. Diğer çatıya atlayamıyordu, çünkü Insanex hemen arkasındaydı. İkisinin arasında kalmak yerine, biri ile boğuşmayı tercih ederdi. Bu yüzden Insanex e doğru döndü.
Silahını çektikten hemen sonra gözlerini kapatıp 2 el ateşledi. Ve sonra ittirildi, bir anda yere yapıştı ve elindeki silah aşağıya doğru yuvarlandı.
"göremeyeceğin kadar hızlıyım, biliyorsun değil mi? Ayrıca birdaha nişan alırken gözlerini aç."
Elini Insanex in ayağının altından çekmeye çalışıyordu.
"bence çabalama."
"bence kaç."
Cebinden çıkardığı bıçağı Insanex'in ayağına saplamak için havaya kaldırdı, ama sonra diğer kolunu hareket ettirebildiğini fark etti. Kafasını Isnanex in nerede olduğunu anlamak için kaldırdığı anda çenesine bir tekme yedi.
"direnme demiştim." sesini duydu gözleri kısılırken. Ardından Cyberx in yanına atladığını gördü, gözleri kararmadan önce ise, cyberx'in River'i Adelanın yanına bıraktığı ve Insanex ile konuşmaya başladığını gördü.