3

4 0 0
                                    

Cyberx silahını çekti. "amacımız arkadaşınızı gebertmek olsaydı, emin ol burası son karşılaşacağımız yerdi."

"haklı." diyerek onayladı River.

"arkadaşımızı almamıza izin verin, sizi rahat bırakalım. Amacımız sizi öldürmek değil. Yarın otelden gidiyoruz."

Cyberx kenara çekildi ve River'ı arkasına aldı, Insanex ile Adela da yanlarına geçti.
Önlerindeki kattiler, bayılttıkları başka bir katili almak için kabine girdi.

"süprizleri sever misiniz?"

Herkes bir anda susmuştu. Karşı çeteden biri konuya atladı. "bence bu süpriz işleri, pek sana göre değil minik hanım."

"yanlış cevap."

River durduğu yerdeki mermere basıp Cyberx ve Insanex'in omuzunu tuttu, ardından sıçarayabildiği kadar yukarıya sıçradı, ve cebinden bıçağını çıkarıp, tam karşısındaki adamın üstüne atladı. Ardından bıçağı sırtına geçirdi.

"kaçık ya." diye fısıldandı ve önüne gelen kıza silahının arkası ile bir tane vurdu Cyberx, ardından karnına bir tekme yedi, ama Adela arkasından gelip ona tekme atan, kolunda birsürü dövme bulunan orta yaşlı adamın tam yüzüne güzel bir yumruk geçirdi.

River ise Insanex ile sırt sırta vermişti, Adelanın yumruk attığı adam River a doğru savrulduğunda, yakasından tutup adamı doğrulttu, ve bir tane de karnına diz geçirdi.
"bir işe yarasana." dedi Insanex'e. Gücü kalmamıştı. Sırtı bıçaklanan adam yavaşça ayağa kalkıp Insanex'e doğru yürüdü. Isnanex ise önce adamın diz kapağına, sonra karnına vurdu. Adam karnını tutmak için eğildiğinde, sırtında duran bıçağı çekip kendi arkasına doğru uzattı.

"anlaşılan birileri hediye bırakmayı da seviyor."

"paketimi bozmasaydın iyiydi."

5 10 saniye derin derin hepsi soluklandı. Kendilerini ilk defa bu kadar güçlü hissetmişlerdi, görevliler gelmek üzereydi. "çıkmamız gerek."

Adela koşarak kapıyı açtı. Yerdeki adamlara dönüp bakma gereği duymamıştı, sızlanma sesleri yeterince yankı yapıyordu. Kapıyı açtıktan sonra hepsi depar atarak odalarına koşturdu.
"durun aptallar. Dördümüz de aynı odada kalsak iyi olur."

River Cyberx ve Isnanex'in odasına girdi. Adela da peşlerinden geldi.

"bana bak ruh hastası, götümüzü başımızı beladan toplayamıyoruz, o adamlar şuan yerde ama dönüşleri olacak. Neden atladın ki adamın üzerine!"

Cyberx River'i ittirdi. "aptalsın sen! Ruh hastası."

"tamam be anladık! İkinci zeka küresi."

Herkes dik dik River'a bakıyordu. Problem orada kapanmış olabilirdi, eğer River adamın üstüne doğru sıçramasaydı.

"şaka yaptım sadece."

"senin gibi bir çocuğa bakacak durumda değiliz." dedi InsaneX. Sonrasında Adela araya girdi. "bakın yeter."

"Arkadaşının tasmasını tut."

"yardım dilenmeseydiniz."

Cyberx ve Insanex susmuştu. Cidden kurbanlarından yardım isteyen 2 katil vardı önlerinde. Utanç verici..

River cebinden çıkardığı bıçağı elinde çevirdi. Adela ise sadece sırtını duvara dayamış, kafasını öne eğmiş bir şekilde duruyordu. Etraf sessizdi. Ardından gelen siren sesleri sessizliği böldü.
Adela camdan aşağıya baktıktan sonra hemen sağında, duvar dibinde yayılmış olan çantayı tutup InsaneX'in üzerine fırlattı. "tüyüyoruz."

Murders Street. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin