2

9 0 0
                                    

"kapıyı aç."

"rica et."

"kapıyı açar mısın?"

"hayır."

Adela güldü. "sen ondan nasıl kurtuldun?"

"gözünde sigara söndürdüm."

"wow."

"AÇ ŞU SİKTİĞİMİN KAPISINI BAK VALLA AĞZINA SIÇARIM!"

"odadan çıkabilirsen ağzıma sıçarsın aslan parçası. Uyku vakti. Yarın açarım ben kapıyı."

River esnereyerek odaya doğru gitti, ardından yatağa uzandı. Adela ise galibiyet sigarasını yakmak için balkona çıktı.

Irmak yatağın köşesinde kalan bandanaya baktı. "bu ondan mı kalmış?"

Bandanayı eline alıp arkasını döndü ve ışığı kapattı. Ardından bandanayı bileğine bağladı. "iyimiş."

***
Sabah olduğunda Adela River'ı dürttü. "kalk kalk!" gülüyordu. "Bunlar açlıktan ölüyor"

River gözlerini ovaladı. Ve yanında duran masadan anahtarı aldı. Ardından lavaboya gitti. Yüzüne biraz su attı.

"gel açalım kapıyı."

Kendi odalarından çıkıp Cyberx ve Insanex in kapısına yaklaştılar. Ardından River kapıyı açtı.

"günaydı-"

River kafasına fırlatılan şort ile geri çekildi. Önünü göremediği için Adelanın üstüne doğru yapışacaktı ki içeriye düştü.

"INSANEX ŞORTUMU VER!"

"fırlattım."

River yüzündeki şortu tam aşağıya doğru çekecekti ki adela ayaklarından tutup onu yan odaya geri çekti. "İĞRENÇ BU İĞRENÇ!"

River ise şortu alıp bir köşeye fırlattı. "ÖEEEĞK!"

"LAN GÖRDÜM DAL DASS-"

"ŞORT VARDI KAFANDA!"

"DELİKLERİ VAR BUNUN!"

River kıpkırmızı olmustu.

"keske kesseydin gidip."

"YA NE DİYON BE!"

Adela adeta oteli yankılatacak derecede gülüyordu Cyberx ve Insanex ardından odaya daldı. Yerde sürüklenmiş olan River'a baktı.

"tüm otel malafatı gördüğünü duydu kırık. Afferin sana."

"neden kafama şort fırlatır ki bir insan? Valla sen beni hiç öldürmekle uğraşma. Ben bu kokudan sonra bittim. Göm beni."

"YA SUS YA"

Insanex araya atladı. "konu bu değil. Acil konuşmamız gerekiyor. Tabi yemek yedikten sonra."

***

Aşağıya inip yemeklerini yedikten sonra odaya çıktılar. İki taraf da ayrı köşeye geçti.

"ne konuşacaksınız?"

"otel.."

"Ne diyorsun?" diyerek kaşını kaldırdı Adela.

"otelde 4 tane daha seri katil var."

"siktir len." diyerek anırdı River. "bizde yedik cano."

"biliyor musun keşke şaka olsaydı."

Insanex bir anda üstündeki tişörtü çıkardı, vücudunda, kocaman bir kesik izi vardı. "şaka olsa bu kadar acıtmazdı çünkü."

"hasiktir."

Murders Street. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin