"..yassss !!!
"....umpannyaa sudah menjadii ..! .."
(getus hati Azman)Secara jujurnya Mus(Sarjan Mus) sudah keletihan untuk hari itu tetapi demi tanggungjawab dia gagahkan diri juga untuk membantu anak buahnya itu. Sudah menjadi tugas seorang jurulatih bagi memastikan setiap yang dibawah pimpinannya tidak mengalami sebarang kesulitan dalam tempoh kursus.
Dalam masa sama, mereka bertiga masih dengan plan untuk membuat surprise kpd Mus. Niat nakal mereka itu tercetus apabila Fakhrul iaitu salah satu dari mereka pernah melihat batang Mus sewaktu Mus pernah menumpang tidur di dorm. Hanya saja disitu cuma ada Fakhrul dan juga Mus. Jelas terlihat btg Mus apabila Mus hendak menanggalkan seluar lorengnya sebelum lilitan tuala dipinggang terlucut. Saat itu mata Fakhrul tertumpu pada mahkota Sarjan Mus yang entah kenapa sdg mencanak.
Mulai dari situlah, dia sudah menyusun idea bagi mengenakan SarjanMus. Plan yang dia buat juga telah dipersetujui oleh dua rakannya juga.Waktu yang di nantikan telah pun tiba. Malam itu Mus menuju ke dorm mereka yang terletak dihujung sekali. Hanya saja dipisahkan oleh beberapa dorm kosong. Jam menunjukkan 8.45pm dan terlihat Sarjan Mus sudah sampai dengan memakai pakaian yang sama seperti siang tadi iaitu Full loreng. Mungkin saja dia tidak pulang ke rumah lagi dan terus menuju ke situ. Mereka lantas mula bertanya pelbagai hal didalam module yang telah ditugaskan. Hinggalah sampai ke soalan yang random ditNyakan oleh Azman.
"..Tuann.,, anak-anak tuan tak tunggu ke ayah nyaa balik ..?.."soal Azman.
"...ohhh., anak2 sy di kg.."balas Mus.
"...,oh yeeke..,brpa orang anak Tuan..?.."tanya Azman
".....alhamdulillah 4 orang.., rezeki.."jawabnya
".......Wahhhh !!!! hebat betull Tuan......
"....fuhhh powerr tuan kitaa ni !!!
(sampuk Fakhrul)Mereka tertawa dengan guraun yang diacukan ke SarjanMus. Sebagai lelaki sudah pasti akan kagum jika seseorang itu mempunyai anak lebih dari 2orang.
Sedang mereka bergurau sambil menerangkan setiap point untuk module tersebut, Azman sudah bersiap sedia dibelakang SarjanMus sambil memegang sehelai kain kecil yang diletakkan sedikit ubat bagi membuat SarjanMus pingsan. Tatkala SarjanMus sedang duduk dikerusi, pantas Azman menyekup mulutnya menggunakan kain kecil tadi.
"...emmmmmm !!!ermmmmm !!!!"
Mus melawan tetapi kaki dan tangannya sudahpun pantas dipegang oleh mereka.Tidak menunggu masa yang lama, SarjanMus sudahpun pingsan akibat terhidu ubat yang diletakkan pada kain tersebut. Azman sudahpun sedia membuka pakaian Mus dimulai dengan membuka ksut yang dipakainyaa dahulu kemudian barulah baju serta seluar loreng tuannya itu. Kini Sarjan Mus hanya ditinggalkan dengan boxer diatas kerusi sambil matanya ditutup dan tangannya diikat ke belakang kerusi.
YOU ARE READING
Tentera Kurang Belaian Si Isteri
FantasyKisah ini adalah hanya rekaan sebagai hiburan para lgbt.Jika anda tidak menyukai ruangan ini boleh pergi ke page lain.Segala kesamaan nama,watak dalam kisah ini hanyalah kebetulan semata-mata.