"prangggggggg !!!!!!!.."
pinggan ditangan Emy jatuh.Tepat di saat dia ingin mengambil nasi diperiuk, secara tiba2 pinggan ditangannya jatuh. Mungkin saja tangannya licin yang belum sempat dilap terlebih dahulu saat ingin memegang pinggan itu.
"apaa yg pecah tuy dikk..?"teriak ibunyaa..
"..pinggan jatuh mak ..."jawabnya..
"..itu lahh kauuu tak reti jaga hartaa benda betul laaa..... blaaaaa blaaaaa blaaaaaaa..."panjang leteran ibunya kepada Emy.
Dia segera mengambil surat khabar, pengauk sampah dan penyapu untuk membersihkan pinggn yang pecah tadi. Dibungkusnyaa dengan berhati-hati kedalam surat khabar seblum dimasukkan kedalam plastik untuk dibuang ke dalam tong sampah.
"..ishhh apelahhh kau ni emy cuaii sangatt.."keluh hatinyaa..
__________________________________
Dalam kebersamaan itu, saat ini tangan Daniel sedang rancak meramas btg abgMus dari luar seluarnya. Nafsu yang tidak tertuntaskan mula hadir dalam fikiran Mus dengan cepat. Batangnya yang tadi kendur kini pantas untuk menegang seiring ramasan lembut Daniel.
"Dannyyyy !!! apaaa kau buatt ni....!!!!.."marah Mus..
"..cepat btull abg stimm ni..."jawabnya..
Tidak berkata apa dengan laju dia memasukkan tangan kedalam seluar Mus. Walaupun agak susah tapi dia laju membuka kacip butang seluar Mus. Diturunkan zip dan ditariknya seluar dalam Mus.
wallaaaa...!
batang mencanak Mus keluar dari seluar dalamnya.
Mus tidak berkata-kata.
Terdiam.
Marah.
semuanya bercampur baur."uishhhh !!! besar betul terung abang!!!! .."kata daniel.
Mus yang sedang memandu kereta tidak dapat berbuat apa2 kerana tindakan danny sangat cepat. Kali ini tangannya mula memegang btg Mus dan dilancapkan perlahan.
Danny ......"..untung betul bini abang dapat terung besar cmni..."puji danny.
Mus hanya diam sambil menikmati lancapan dari danny. Yang awalnya marah kini bertukar jadi keenakan. Terdengar nafas Mus mula kasar dan kuat seiring dengan lancapan Danny. Tapi matanya masih tertumpu untuk memandu di waktu malam.
".bangg....
"..abang lamaa xmain dengan bini ke...?Mus hanya diam.
Kali ini danny sengaja melajukan lancapan ke btg Mus. Dia tahu abgMus sedang menikmati lancapan dari tangannya. Ini juga kali pertama btg Mus dilancapkan oleh lelaki. Pada Danny ingin sahaja dilahapnyaa btg abgMus yang didepan matanya saat ini.. Namun terpaksa di tahan disebabkan Mus akan menolaknya nnti. Jadi dia mengambil keputusan untuk meneruskan lancapannyaa sahaja.
YOU ARE READING
Tentera Kurang Belaian Si Isteri
FantasyKisah ini adalah hanya rekaan sebagai hiburan para lgbt.Jika anda tidak menyukai ruangan ini boleh pergi ke page lain.Segala kesamaan nama,watak dalam kisah ini hanyalah kebetulan semata-mata.