Neklidný ostrov

190 11 0
                                    

Když se to dozvěděl, okamžitě změnil kurs, a pluli jsme na Neklidný ostrov. Neklidný, protože tam žili vyvrhelové společnosti.
Po několika dnech jsme dopluli. Takovou hrůzu jsem nikdy neviděla. Přistoupil ke mně.
„Šátkem si tě přivážu k ruce ať nikam nezdrhneš."  Dostali jsme se do středu města. Obcházeli všechny obchodníky, a ptali se, nebo vyhrožovali. Dozvěděli jsme se, že kompas je u nejvýznamnějšího občana tohoto ostrova. Baron Connor van Wilson. Jack vypadal zklamaně. Celou posátku zatáhl do hospody a přemýšlel jak se dostat k jeho kompasu. Mezitím se kolem něj motala spousta žen. Byl velice oblíbený. Nikdo nedával pozor. Vzala jsem kudlu a odřízla šátek. Utekla z hospody, a šla po tiché ulici. Ti dva muži co šli proti mně. Vůbec nevypadají dobře. Vypadají vlastně zlé, hnusně, opilé. Přešli mě a šli dál. Jenomže koutkem oka vidím, že se vrací . Začnu utíkat. Dohnali mě.
Měla jsem nůž pod krkem.     „Pomoc!"
„Drž hubu. Máš nějaké cenosti slečinko?"
Nemám nic vždyť mi všechno už vzal Jack.
„Ne. Nemám nic.

Vždyť ty jsi taky šperk... pojď sem holka!"

Jeden mi držel pusu. Druhý vzal nůž, a rozřízl korzet. Začal mě nemile osahávat. Myslela jsem si, že je konec.

„ Nechte ji.

Jack Sparrow... Tyy..No ty jsi nám nechyběl.
Jak milé....Kapitán Jack Sparrow."

Do chvíle oba skončili v sudu na vodě.
On mě zachránil. Pouze se mi koukl do očí, vzal na pobřeží a tam mi řekli svůj nápad, jak získat kompas. Musím říct, byl promyšlený. Vypadalo to, že měl docela dost vypito, ale udělal něco, co jsem nečekala.            Políbil mě.

Místo v srdci piráta?/Dokončený✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat