New Story: Revenger

334 16 9
                                    

Evet reklam sırası.

Yeni hikayemle karşınızdayım. Baştan uyarmak istiyorum bir çok kişinin iğrenç olduğunu söylediği bir ship barındırıyor. Tabi ki bu onların düşüncesi fakat saygı duymalarını istiyorum.

Önemli not: Thor ve Loki bu hikayede kardeş olarak büyümemişlerdir. Ve Loki kendini bildi bileli üvey olduğunu bilmektedir. Mcu evreninde shiplemiyorum fakat kendi gerçekliğimde bu shipi seviyorum. Eğer siz hala daha sevmiyorsanız okumak zorunda değilsiniz. Daha Wattpad'de hiç bu konuda linç yemesem de uyarımı yapmak istedim.

"Bunu yapamazsın Odin. Buna izin veremem." tanrıça göz yaşları içinde söyledi bu sözleri.

"Frigga inan bana bu hepimiz için en iyisi olacak. Bunu yapmalısın. " kararlıydı tanrı. Kehanetin gerçekleşeceğine inanıyordu. Eğer yapacağı şeyi yapmazsa Asgard'ın sonun getirecekti bu lanet.

"Hayır anne bunu yapama, onlar mutlu. Mutluluklarını ellerinden alamazsınız." Hela telaşla annesine doğru yürüyordu. Belki bir umut kardeşinin hayatının mahvolmasını engelleyebilirdi.

"Dediğimi yap Frigga, onların anılarını sil. " Hela annesinin yanına ulaşamadan Frigga Odn'in dediğini yapmış anıları silmişti. Bu ona oldukça yanlış gelse de Asgard'ın geleceği söz konusuydu.

Onlar Asgard'ı kurtarmaya çalışırken İNTİKAM Tanrıçasını yarattılar.


{Parallel Universe} Diana & Bucky Barnes | StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin