3. rész. Kanada

0 0 0
                                    

Hónapok, napok teltek el hogy itt vagyok Kanadában. Jó kis hely, végre igazán jól érzem magam, teljesen beköltöztem az új otthonomba, a saját házamba. Gyönyörû helyen van, szomszédok is kedvesek, sulit is elkezdtem. Össze ismerkedtem egy lány csapattal. Velem együtt négy fõs a csapat. Aranyosak. Viszont az egyik csajszi annyira hasonlít Melissre hogy az hihetetlen. Jó volt látni, érezni hogy itt Kanadában mennyire elfogadóak az emberek. Hónapok múlásával számos barátom lett, hihetetlen. Találtam itt is egy cuki fagyizót mit otthon. Kate, ugye aki baromira hasonlít Melissre is nagyon szereti a fagyit, szóval kb minden nap suli elött bent ülünk és fagyival indítjuk a napunk. Katenek mesélem hogy mennyire hasonlít a volt legjobb barátnõmre mire õ csak furán nézett rám. Biztos hülyének nézhetett. El is hessegettem a gondolatot, valahogy többször nem is jutott eszembe Melissa.

Kate, Cloe, Harly, segítettek jobban megismerni Kanadát, buli helyeket is megmutatták, viszont én inkább otthonülõ típus vagyok. cukrászdákat, mozit, múzeumokat és még számos csodát fedeztem fel. Na meg persze a boltokat. Élelmiszerboltokat, plázákat és még sok mást. A két kedvencem még is a kisállatkereskedés és a könyvtár volt. Imádok olvasni, késõbbiekben szeretnék valamilyen háziállatot. Könyvtár viszont hatalmas volt, simán el lehet tévedni benne. Munka lehetõségek után is érdeklõdtem és nagyon sok olyan van amit szívesen dolgoznák. Egyenlõre választottam a menhelyet. Számomra legjobb állás volt. Meg is kaptam. El tudom tartani magam, mindenem megvan. Egyedül vagyok nyugalomban. Van pár barátom. Sulizok is. Szóval tökéletes minden. Egyenlõre. Anyuékkal minden 2. nap telefonálunk. Büszkék rám. Sajnálják hogy ilyen messzire költöztem de apu szerint az én boldogságom és a lelki békém a legfontosabb. Ha õk nem is tudják de ez nekem sokat jelent hogy megértik. A sulim déltõl 1 óráig tart. Munkaidõm pedig 3 órától 6 óráig. Imádom mind a kettõt. Tehát... így alakul itt Kanadában az életem.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 16, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

HátrahagyvaOnde histórias criam vida. Descubra agora