Ve işte uzaktan gelen o sima saçları siyah olan uçları ise kırmızı ile boyanmış bir erkek o beni kollarının arasına alıp götürdü...
.
.
.
.
.
Merhaba ben Uzay 17 yaşındayım tabi şimdi siz diyorsunuz ki bu kişi kim, nasıl ya da ne gibi olaylar oldu, belli başlı bazı sorular geçiyor aklınızdan tabi bende bu olayları biraz hatta çok hızlı anlatmış olabilirim. Şimdi olayların başına dönelim tabi dönmeden önce küçük bir şey söylemeliyim. Bu olaylar ilk başta birbirini tanımayan ama sonradan çok iyi anlaşan 4 arkadaşın başından geçip ilerleyen zamanlarda verilen önemli sözlerin tutulmayıp, işlerin sarpa sarması sonucu oluşan hikayedir...Şimdi sıra geldi biz kimiz sorusuna cevap vermeye. Evet başlıkta da olduğu gibi, biz birbirinden farklı hiçbir özelliği birbirine tutmayan 4 arkadaşı tanıtmaya geldi. O zaman ilk başta kendimi tanıtayım. Başta söylediğim gibi benim adım Uzay 17 yaşındayım lise 3.sınıfı okuyorum. Derslerimde öyle abartılacak kadar başarılı olmasam da yine de başarılı bir öğrenciyimdir. Ben balık burcuyum bu yüzden çok duygusalımdır ve kimseyi kırma gibi bir huyum yok ama zaman içinde bunun değişeceğini düşünüyorum hatta umuyorum. Fakat bu huyum bazen işe yarıyor ama derseniz neye göre kime göre işte o zaman değişir. Neyse ben devam edeyim ımmm... mavi gözlüyümdür, siyah saçlı fakat uçlarını maviye boyanmış bir şekilde duran saç stiline sahibim, orta boyluyum ve açık tenliyim. Huyum anlatırsam her zaman her şeyi anlayış içinde karşılayan bir kişiliğim var. Benim en sevdiğim özelliğim olan başım dara sıkıştığında acele edeceksem korku ve endişemi atlatmak için biraz zaman geçtikten sonra ya da orta da acele edecek bir problem yoksa hemen yeni bir çözüm bulabiliyorum yani kısacası pratik bir zekaya sahibim. Şimdi beni tanıdığınıza göre geri kalan 3 arkadaşımı da (Uray, Dolunay, Amor) tanıyabilirsiniz.
İlk başta Dolunayı tanıyalım. Dolunay benimle yaşıt o da 17 yaşında lise 3.sınıfı okuyan bir kız arkadaşımızdı. O çok hırslı, inatçı, kibir duygusu bol olan, kendini beğenmiş, burnunun her zaman dikine giden ve aklı beş karış havada olan ama buna rağmen aklı bütün şeytanlıklarına çalışan bir kişiliğe sahip; sarı saçlı, yeşil gözlü, beyaz tenli ve en önemlisi boğa burcu ama buna rağmen herkes de olduğu gibi onda da sevdiğim bir özelliği vardı. Çift karakterli idi yani bu iki yüzlü demek değil. Bunu daha çok ajanlık gibi düşünün ama bu tabi ilerleyen zamanlar da bu kötülük için kullanılacak, işte beni inciten olay da bu olacak.
Ama Amor öyle değildi. Amor benim sevdiğim kızdı. Ama onu dış görünüşü için değil huyları için seviyorum. Tabi herkes de olduğu gibi benim de sevgimin belli bir kısmı dış görünüşe önem veriyor. Zaten herkes dış görünüşe bakar, ben bakmıyorum diyenler kesinlikle yalan söylüyordur. Neyse konumuza geri dönelim aramızda en küçük olan o idi hem yaş olarak hem de boy olarak küçüktü. Amor daha yeni liseye yeni başlamıştı. 15 yaşındaydı tabi bu onun için pek bir şey ifade etmiyordu. Çünkü bizim için sadece iki tane önemli kural vardı. Biri ona uyarken diğeri uymuyordu. Yani durum nötrdü. Özelliklerine gelirsek o Dolunayın tam tersiydi hayvan sever, çok ama çok neşeli, gereği olmadıkça kimseyi kırmayan hatta kıramayan, nazik, sadece iyilik düşünen ve hayata karş her zaman olumlu bakan biriydi. Ve işte beni ona aşık eden en sevdiğim özelliklerinden biriydi. Ama maalesef benim yüzümden bu huylarının hepsi tersine dönecek. Amor uzun siyah saçlı, kahverengi gözlü, beyaz tenli ve daha çok sadeliği seven biriydi. O yay burcu ve özelliklerinin hepsini taşıyor yani neredeyse hepsini.
Ve sıra son kişiye geldik Uray; Uray aslında çok arada kalan kimseyi kırmak istemeyen fakat birini sevdireyim derken diğerlerinin ağzına sıçan ya da hayatının ortasına sıça. Sonra tamam onları düzelteyim derken aynı şeyi diğerine yaşatan. Yani kısacası ahım diyene kadar bokum diyor. Ama benim onda ki en sevdiğim özelliği o çünkü bir çabası var. Ve sanırım burcu bu yüzden yengeç. Kendini bize karşı çok fazla tanıtmaz aslında ama size şunu söyleyeyim zaman ilerledikçe kendi huyunu hem kendisi tanımayacak hem de biz eski Urayı hatırlamayacağız. Çünkü çok değişecek ama bu yaptığı hareket onun sonu olacak denebilir. Ama sonradan anlayacak hatasını ama bilirsiniz o zaman her şey için çok geç kalmış olacak. Neyse özelliklerine gelelim uzun boylu, kahverengi gözlü, çalışkan ve siyah saçlı biri
İşte bizim birbirini tanımayan daha önce birbirlerini hiç görmeyen ve konuşmayan fakat zamanın etkisiyle iyi anlaşan ve yine zamanın etkisiyle araları bozulan, başlarına, başından beri her türlü bela gelen ama buna rağmen beraber göğüs gererek kazanmayı başaran fakat sonradan dağılan bir takımdık. İşte onlar bizdik - Geleceğin Muhafızları-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Muhafızları : Yeni Başlangıçlar Yeni Hayatlar
FantasyKüçük bir kasabada yaşayan ve birbirlerinin hayatları boyunca hiç görmeyen ve konuşmayan 4 arkadaşın tanıştıktan sonra başlarından geçen olaylar onların basit hayatlarını çok ama çok etkiledi ve bunun sonucunda kötülüklere karşı canları pahasına dün...