İşte okulun bahçesine girmiştim. Ve o an bana bir his düştü kesinlikle başımdan çok farklı olaylar geçecek ama ne nafile olanlar oldu ve bu özel durum beni buldu. Benim bu durumu aşmam içinde biraz zaman gerekiyordu fakat bu da anında olacak bir şey değildi. O yüzden bunu benim birine anlatmam gerekiyordu. Fakat bu olay öyle herkese ya da önüme gelen birine anlatarak çözülecek gibi değildi. Zaten sizde farkındasınızdır ki bunlar öyle kolay anlaşılabilecek şeyler değil üstünden gelmek çok zordur. O yüzden birine anlatmam gerek fakat bu çok iyi bir arkadaş edinmem hatta benim yakın mı yakın bir arkadaşım olacak. Eğer bana derseniz "illa neden birine anlatman gerek yani anlatmadan yenersin hem biri anlatarak yeniyorsa anlatmadan yenebilir." ama işte öyle olmuyor sanırım bende bir alışkanlık ya da kendimi öyle rahat hissetme içimi öyle rahat ettirme diyebiliriz sonuç olarak herkes de bu iş farklı ilerler. Bende de böyle ilerliyor. Neyse konumuza geri dönelim okulun bahçesine girdiğimde ilk bir kaç dakika etrafa karşı bir göz attım sonrası zaten peşi sıra dizilmeye başladı. Şimdi size onları falan anlatacağım yani öyle düşünüyorum. Neyse devam edelim. Okul bahçesinden içeri doğru girmeye devam ederken telefonuma mesaj geldi bende dedim ki sanırım AXL'dan gelmiştir. Telefonu elime aldığımda tam da düşündüğüm gibi olduğunu anladım AXL bana saklamam için bir yere gitmemi ve sonra onu çağırmamı istedi. Bende dediklerini yaptım. Hemen okulun orada bulunan eski yıkık dökük nerdeyse yıkılmak üzere olan, mavi renkli bir tarafı pembe renkli olan bir bina dediklerine göre orada önceden yaşayan bir aile varmış ve bu ailenin ölümü bu binada olmuş o yüzden bu binaya ölülerin diyarı ya da hayatın sonu binası deniyormuş. Bu binanın asıl özelliği ve korkutucu özelliği hiç bir yerin de hat wifi veya telefonun çekmemesi. Neyse konudan çok fazla sapmadan geri dönelim. Ben hemen o yıkık dökük olan binaya girdim ve sihirli kelimeleri söyledim "AXL devir al" ve ardından AXL geldi ve bana şaşıracağım ve daha bu olaylara alışamadan üstüne yeni bir olay daha gelen bir cümle kurdu.- Sahip farkındayım şuan itibarı ile bu olaylara alışmak senin için zor fakat bunu sana söylemek zorundayım.
- Şimdi bir dakika bekle bana sahip demeyi kes bana ismim ile hitap et!
- Tamam Uzay ama şuan bu cümlenin içinden sadece buraya takıldın?
- Aslında hayır neden sorusu şuan benim için önemli ama bu da bir önemli konuydu. Neyse devam et hadi nedir o konu?
- Şey... ımmmm....ıhımıııh
- Eeeee hadi
- Offf tamam hemen söyleyeceğim anlık olacak sakın şok geçirme.
-Tamam hadi artık
- Tamam bee ne sinirleniyon ki okulda senin gibi bir seçilmiş daha var.
-Neee!
- Evet sinyal alıyorum biz koruyucuların yani yardımcıların birbirleri arasında bir bağ var ve bu konumdan geliyor.
- E bu bize yakın hemen gidelim.
- Şey... olmaz
- Neden ki?
- Çünkü onlar zaten buraya girdi bile sanırım bize doğru geliyorlar.
- Tamam hemen son bir soru daha sorayım ama hızlı cevap ver
- Tamam anlaştık
- Eğer böyle bir şey varsa bu başkaları da mı var demek oluyor.
- Büyük bir ihtimalle
- Tamam o zaman AXL geri dön
Der demez içeriye hemen bir kişi bir kız gelmişti. O da şaşırmıştı söze hemen atladı bana gelen koordinat bu ve nedenini bilmeksizin seni gösteriyor sen muhafız mısın?? Dedi ve ben daha olayları idrak edemeden tanıştık bende evet demek zorunda kaldım. Ne demeliydim ki zaten onu da bilemedi. Neyse sonra biz tanışıp konuşmaya başladık ve sen nasıl öğrendin sorusuna denk geldi konu ben ona anlatım. Sıra ona gelmişti o da anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Muhafızları : Yeni Başlangıçlar Yeni Hayatlar
FantasyKüçük bir kasabada yaşayan ve birbirlerinin hayatları boyunca hiç görmeyen ve konuşmayan 4 arkadaşın tanıştıktan sonra başlarından geçen olaylar onların basit hayatlarını çok ama çok etkiledi ve bunun sonucunda kötülüklere karşı canları pahasına dün...