Nasıl Başladı?

23 3 8
                                    

    Evet sanırım şimdi diyorsunuz ki siz "madem hiç birbirinizi görmediniz ve konuşmadınız nasıl oldu da bir araya geldiniz?" gibi sorular geçiyor olabilir. Hemen anlatayım, sanırımmm yanlış hatırlamıyorsam 15/07/2021 tarihinden sonra olaylar gerçekleşmişti. Şimdi ben size tarih tarih anlatırdım ama bence öyle çok resmi olur o yüzden kendi sevdiğim ve bayıldığım yöntem ile anlatacağım

     Yine her sabah olduğu gibi okula gitmek için kalkmıştım. Ve kendime her seferinde kendime "neden sabah kalkıyoruz" gibi saçma sapan sorular soruyordum. Çünkü bana kalırsa okula sabahın köründe gitmek saçmaydı ama zorundaydım. Tabi her öğrencinin sorusu olan soru bende de vardı " biz bunları hayatımız da nerede göreceğiz" Hocalar ise ;

- Sınava girecek olan sizsiniz biz değiliz.. Ben  burada konumu anlatıp çıkarım, ben size bunları anlatsam da maaşımı alacağım anlatmasam da...

Yani kısacası klasik öğretmen sözleri. Neyse konumuza geri dönelim. O gün bana ders sırasında hiç tanımadığım bir numaradan saçma bir adres geldi ve tıklayınca telefonuma virüs girmiş gibi bir sembol çıktı önüme ve ona tıklamadan da telefonum düzelmiyordu ama bunu teneffüste yapmanın daha mantıklı olduğunu düşünerek dersi dinlemeyene devam ettim. Dersimiz biyolojiydi ve ben bu dersten zerre bir şey anlamıyorum. Neyse ders bitti zil çaldı. Teneffüse çıktım. Sonra hemen telefonu açtım ve telefonum hala aynı idi hiç bir şey değişmemiş. Bende tek çare olarak üstüne tıkladım ve konum açıldı konumda benim yakınımda bulunan bir yeri gösteriyordu. Bilmediğim bir yerdi ama sanırım bulunduğum konum kafeler caddesiydi. Ama önümde sadece duvar vardı. Ve bana  o an sadece bir mesaj geldi " duvara dokun!" bende dediğini yaptım.

    Ve duvar beni içine çekti. Sonra bana başka bir konum daha geldi. O da bulunduğum yere yakındı. Ve ben salak gibi yine o konuma gittim çünkü ben uslanmıyorum. Şu merak duygum var ya beni benden alıyor. Neyse konuma gittiğimde önüme bu sefer ucu elmas olan bir kalem çıktı.

 Neyse konuma gittiğimde önüme bu sefer ucu elmas olan bir kalem çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve daha sonrasında ben bu kalemi aldım. Daha sonra kalem bana bir işaret çizdi. Ve bu işaret sonrasında yok oldu. Bende belki yok olmuştur diye ellemedim ama sonra kalemi araştırayım derken tuşuna yeniden bastım ve kalemin bana çizdiği yere sadece parıldayarak çizdiği dövmenin kilidini açtı ve dövme geri geldi bende anladım ki  bu kalem sayesinde o dövmeyi açabiliyormuşum.

 Bende belki yok olmuştur diye ellemedim ama sonra kalemi araştırayım derken tuşuna yeniden bastım ve kalemin bana çizdiği yere sadece parıldayarak çizdiği dövmenin kilidini açtı ve dövme geri geldi bende anladım ki  bu kalem sayesinde o dövmeyi a...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geleceğin Muhafızları : Yeni Başlangıçlar Yeni HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin