İşte bir okul günü daha başlamıştı ve ben yine o okula bayıla bayıla gidiyordum. Bayıla bayıla derken gerçek manada bayılmaktan bahsediyorum hani şu eğlenmek ya da neşe içinde olan değil sıkılmak mantığında olanından. Nedenini bilmem ama hayatımda aldığım en mantıklı karar bana kalırsa okullardan nefret etmemdi bana kalırsa boş zamandı çünkü hayatımızda sadece 4-5 sınavdan sonra kullanmayacağımız formüllerin falan anlatılması ve hayatımızdan en az 12 yılın alınması bana saçma geliyor ve beni yoruyor ve son şikayetim olmasa da neden sabahın körün de kalkmak zorundayız??? Neyse bu düşünceler bana mantıksız gelse de yani erken kalkmak falan ama ne çare okula gitmeliyim ki gittim de sonra hani size söylediğim okulun orada olan eski bir bina vardı ya oraya gittim yine ve mucize ile AXL devre dedim ve sizce ne oldu AXL geldi tabi ki de yani geldi derken demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum yani şey işte dönüştü mucizem gitti falan buraları zaten biliyorsunuz. Ama burada farklı olan şey pencereden görünen kişi olacak. E hadi o zaman başlayalım ne bekliyoruz ki...
.
.
.
Neyse dediğim gibi ben o eski binaya yeniden gittim. Sonra orada mucizelerle falan bakışırken, konuşurken ve büyü falan denerken hatta ve hatta kara büyüleri araştırırken dışarıda birini gözüm kesti daha çok gözüm takıldı ilk defa böyle bir şey görüyordum. Çünkü su elementine sahip biri gizli gizli yapmaya çalışsa da bu gücü insanların üzerinde ve onlara karşı kullanıyordu. Ve bunu ben fark ettimse herkes fark eder. Hem de böylesine güçlü bir elementi nasıl olurda saçma sapan bir şekilde kullanabiliyor anlamıyorum.
Bu hiç doğru değil neden mi kimse bizim gibilerin varlığından haberdar olmamalı çünkü bu bilenlerin başına büyük belalar açabilir bunu da tabi ki kimse istemez. Bela açmak derken şöyle bir şeyden bahsediyorum. Hektor, tabi siz daha kim olduğunu bilmiyorsunuz. Ama yakın zaman da öğreneceksiniz kim olduğunu neyse bu bizim Hektor sihirli olan kişilerin kimlerin olduğunu bilen kişilerin peşini bırakmıyor ve yaşamlarını alıyor yani benle aynı güçlere sahip bir nevi ama onun olayı çok farklı... orayı zamanı gelince anlatırım şimdi gelgelim yeni kişiye şaşırtıcı ama bu çocuk da benim yanıma geldi ve diğer 2 kişi gibi beni aradığını söyledi ve bende düşündüm ve dedim ki kendi kendime "e Dolunay beni buldu. Bu arkadaş da bulduğuna göre bir kişi daha var" tabi bunu sonra ona sesli bir şekilde ilettim ve tanışmaya konuşmaya başladık.- Merhaba ben Uray
- Merhaba bende Uzay
- Nasılsın?
- Hiç iyi değilim!
- Neden?
- Çünkü dışarıda yaptığın o gereksiz güç gösterisini biri görebilirdi. Sen onları boş kullanasın diye vermediler ya da o yüzden seçilmedin!.
- Tamam bir daha olmaz
- Neyse senin o kişi dediğin arkadaşlardan biri beni buldu
- Peki Kim, adı ne, gücü ne, neye benziyor???
- Adı Dolunay gücü ise hava ve inanır mısın bilmem ama o da bizim gibi insana benziyor.
-Hahahaha ne de komiksin sen öyle
- Öyleyimdir...
ben şimdi yapmam gereken şeyi yapıp Dolunay ve Urayı tanıştırmam gerek ki tanıştırdım ama onlar sadece birbirine merhaba merhaba dediler ve bitti. Uray bize güçlerinden bir parça gösterdi onun eşyaları ise kapısı mağara ve özel eşyası kartlardı.
Ve bu arada bende yani bir gelişme oldu. Bir anda mucizem değişti ve onunla beraber yanında bir tılsım geldi mucizem lens oldu tılsım ıse dönüşmeden silahım cıkmasını sağıyordu dönüşünce de gücüme güç katıyor.
işte böyle yani urayla pek bir şey yapmadık. Ama ona da mucize vermeyi düşünmüyor değilim. Ama daha zamanı değil gelince evet veririm. Böyle iste ve okulun ilk yarısı bitti çok iyi tatilden sonra umarım iyi olur her şey en azından herkes gücünü öğrenir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Muhafızları : Yeni Başlangıçlar Yeni Hayatlar
FantasyKüçük bir kasabada yaşayan ve birbirlerinin hayatları boyunca hiç görmeyen ve konuşmayan 4 arkadaşın tanıştıktan sonra başlarından geçen olaylar onların basit hayatlarını çok ama çok etkiledi ve bunun sonucunda kötülüklere karşı canları pahasına dün...