Fransızca hazırlık okumak hayatımda verdiğim tek doğru karardı sanırım.
Bunun sebebinin akademik kariyerim olduğunu düşünebilirsiniz fakat tek sebebi taş gibi bir Fransızca öğretmenim olmasıydı.Jennie Kim
Tanrının yer yüzüne biz kullarına ceza olsun diye gönderdiği mükemmel bir varlıktır kendisi. O kadar güzeldir ki dünyanın en güzel kadınlarının onun yanında esamesi bile okunmaz.İşte bu mükemmel varlığa derin bir hayranlık duyuyorum. Onun gözünde kuyruğunu kovalayan bir köpek gibi göründüğüme eminim. Çünkü kendisinin eski sevgilisi bile dünya güzeliydi. Yani kadının bana o gözle bakma ihtimali bile yoktu.
Hayranlıkla iç çekerek uzun bacaklarını süzdüm. Sorun sınıfın ortasında , herkes sessizken , ahlaksızca bu sesi çıkarıp ona olan hayranlığımı belli etmemdi.
Güzel kadın aklımda olan düşünceleri biliyormuş gibi bana baktı ve ona hayranlıkla yapışıp ağlamak istememe sebep olan boğuk sesi ve güzel aksanıyla fransızca konuştu.
"Ma leçon est-elle si ennuyeuse, jeune fille ?"
(Dersim çok mu sıkıcı genç bayan?)Tatlım senin olduğun ortamın sıkıcı olması mümkün mü?
Sorusu karşısında utanıp kafamı hayır anlamında sallamakla yetindim."Viens avec moi à la fin du cours, Lisa."
(Dersin sonunda benimle gel, Lisa.)Tanrım bu kadın beni bir gün öldürecekti.
İlk bolumler kısa kısa olacak zaten önemli şeyler yok sadece olayı anlayın yeter.
Diğer bölüm hazır çok yorum yapında hemen salıyım.Şuna bakarmısınız ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evolet Jenlisa
FanfictionLisa'nın Jennie'ye aşık olması için tek sebep o boğuk sesi ile Fransızca konuşması değildi.