Part 9

339 16 1
                                    

''Harry.'' Smatrala sam to kao pozdrav sa svoje strane.

''Sto je Harry, tvoje društvo nije dovoljno dobro pa si potražio spas u mom?'' Njegova sestra kao i uvijek sa dobrim smislom za humor je odvratila bratu.

''Znaš da se bolje snalazim u ženskom društvu.'' Naravno, ne bih Harry bio Harry ako ne bih znao odgovorit.

''Mislim da se ne bih mogao snaći u ovom.'' Rekla sam i pogledala u njegove oči koje su me gledale bez prestanka.

''Ne bih baš rekao, poprilično mi stoji vaše društvo, zar ne mislite tako gospođice Melanie?'' uu koje poštovanje.

''Ne znam baš, ali mi se više ćini da bih se tamo više uklopili?'' pokretom glave sam pokazala na grupu uspaljenih cura koji balave za takvima kao što je Harry.

''Harry, stvarno, što zapravo trebaš?'' upitala je Gemma shvativši da se nešto između nas nešto događa. Stvarno Mel? Zar se nešto događa između nas?

''Pa draga moja sestro, došao sam ti oduzeti tvoje društvo za jedan ples ako nemaš ništa protiv toga?'' ovdje nas je obje ostavio bez teksta, ali nakon što je Gemma kratko klimnula glavom, odmah me je povukao na podi i tek onda sam ja došla sebi.

''Čemu ovo?'' upitala sam nakon što smo krenuli plesati.

''Šta te ne smije pozvati na ples?'' upitao je.

''Pa zapravo si me oteo'' rekla sam i realno je tako nekako.

''Dobro oprosti, u buduće ću kleknuti na koljena i zamoliti te za ples.'' Na njegov sarkasticni komentar sam zakolutala očima i potiho se nasmijala.

''Pa i to bi bilo moguće i lijepo.'' Rekla sam i pogledala ga.

''Dečki nisu prestali pričati o tebi otkako si ušla u prostoriju.'' Rekao je kao nezainteresirano nakon duže stanke.

''Da? I kakvi su komentari?'' odmah sam upitala.

''Pa uglavnom te nisu prepoznali, osim Liama i mene.'' Rekao je, a meni je na spomen Liamova imena pobjegao smijeh.

''Super onda.'' Rekla sam i okrenula glavu.

Nakon plesa vratila sam se Gemmi i nasavila razgovarati sa njom dok nam nije prišao Liam.
''Dobro većer.'' Znak pozdrava.

''Liam.'' Pozdravila sam.

''Bok Liam.'' Pozdravila je Gemma i nasmijala mu se kratko.

''Predivne ste dame.'' Rekao je pogledavši nas svaku posebno odmjerio.

''Hvala ti.'' Rekle smo u isto vrijeme i nasmijale se.

''Kako se provodite?'' upitao je.

''Stvarno je odlično, ali da nema Gemme vjerovatno bi bilo koma i ja bih cijelo vrijeme bila sama ili sa roditeljima.'' Rekla sam prva.

''Također, stvarno se zabavljamo. Sa Melanie nikada nije dosadno.'' Rekla je Gemma i nasmijala se.

''Drago mi je to cuti.'' Rekao je sa svojim predivnim osmijehom.

''Mogu li damu ukrasti na kratko vrijeme?'' Louis Tomlinson, kako ga prije nisam primjetila da stoji pokraj mene i gleda u Gemmu sa osmijehom zanemarujući nas ostale.

''Naravno, samo daj.'' Rekla sam i pogledala u Gemmu.

Promatrajući Gemmu i Louisa kako plešu Liam stane ispred mene i zamoli me za ples koji naravno prihvatim.

Krečući se prema podiju osjećam Harryev pogled na nama i ja njega pogledam sa zbunjenim izrazom i nastavim dalje. Zanimljivi su ti trenutci vidjeti ljutog Harryija je neprocijenjivo.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Toxic (Harry Styles)Where stories live. Discover now