Ustala sam prije alarma i odmah se uputilaa prema kupaonici. Pustila sam vodu i ušla pod mlaki tuš da me razbudi. Ogrnula sam se ručnikom i prišla umivaoniku. Oprala sam zube i umila se izašla van i uputila u ormar. Pogledala sam u ormar i danas sam se ipak odlučila za crne tajice, bijelu široku majicu i dugu crno - bijelu vesticu i na to sve cijele visoke conversice.
Ušla sam u kuhinju i vidjela da u njoj sjedi samo moj dragi braco.
''Jutro.'' Rekao je i nastavio piti svoju jutarnju kavu. Na sebi je imao sivu majicu kratkih rukava, crnu trenirku i.. bose noge?
''Jutro, gdje su svi i zašto ti nisi u odijelu?'' bila sam skroz zbunjena.
''Mama i tata su otišli ranije zbog radova oko Caffea, a Sam još spava i dadilja danas ne dolazi pa sam ja uzeo slobodan dan.'' Rekao je i nastavio piti kavu.
''Oke, idem ja onda u školu.'' Krenula sam izaći kad me je njegov glas zaustavio.
''Uzmi si barem ove kroasane i milku šta sam ti kupio jutros, spavalice.'' Osmijeh mi se raširio licem, ah jednostavno ga obožavam.
Brzo sam došla do stola i uzela moju najdražu oreo milku i čokoladne kroasane koji su kupljeni specialno za mene.
''Najbolji si.'' Poljubila sam ga u obraz i izašla van.
''Znam.'' Vikao je zamnom.
Imala sam vremena tako da sam odlučila prošetat. Nekad mi stvarno pašu šetnje i onda dok šetam shvatim koliko se puno vozim autom bespotrebno. Dobro, jedan od razloga zašto se stalno vozim jer stalno kasnim.
Ušla sam u učionicu i za čudo Harry je već bio tamo i promatrao me dok sam se bližila svojoj klupi. Te smeđe kovrče mu stvarno dobro stoje,a tek oči. Oke o čemu ja to, ne mogu ga samo tako opisivat, on je običan idiot.
U kantini sam i sve je bučno, kao da smo u džungli, a ne u školi. Jedem zadnju kockicu svoje čokolade i uživam u njoj. Znam, pokušavam imitirat one reklame u kojima one žene uživaju u čokoladi ili nečemu , ali mislim da izgledam ko kreten.
Ustala sam i krenula prema wcu. Hvala Bogu pa nisu bile one kučke u njemu. Obavljam moju svakodnevnu rutinu perem ruke i umivam se. Uzimam ručnik u ruke i brišem lice, a potom i ruke. Osječam muški parfem iza sebe i brzo se okečem.
''Koji dio od 'nr približavaj mi se' nisi shvatio, idiote?'' Upitala sam ljuto, jer sam i bila. Kako se samo usuđuje ulazit u ženski wc i stajat mi tako bilizu. Čekaj malo, pa preblizu mi je.
''Ovaj.'' Privukao me je uz sebe i krenuo spojiti naše usne.
''Čekaj, i ti sada misliš da me možeš poljubiti?'' upitala sam ga stavljajući mu ruku na prsa. Iskreno, trnci su mi prošli tijelom kada me je uhvato oko struka.
''Pa čini mi se da si ti jedina u mom zagrljaju trenutno ovako blizu. Uostalom, ti imaš usne i ja imam usne bilo bi jako interesantno ako ih spojimo jer ja mislim da one nekako su za to i stvornene.'' Mislim da sam ostala bez teksta jer osjećam njegove usne na svojima.
Uzvračam, pa dobro šta je meni? Ali kad se tako dobro ljubi, ne mogu mu ne uzvratit. Savila sam mu ruke oko vrata i provlačila prste kroz njegove kovrče. Privukao me još biže s obje ruke i spuštao ih prema stražnjici. Naše su se usne tako dobro spajale, ovo je najstrastveniji poljubac koji sam ikada imala. Stiskao mi je stražnjicu i odjednom me povukao tako da sam ga obgrlila nogama oko struka. Išao je naprijed i spustio me lagano na umivaonik.
Dizao je ruke prema gore i polako zavukao ruku u majicu. Zvono. Da, zvono nas je prekinulo. Odmakla sam se od njega i pomaknula ga da se mogu spustit sa umivaonika.
''I jesi li razmislila, pogana djevojko?'' upitao me je sa zlobnim osmijehom na llicu.
''Razmislila šta, idiote?'' provocirala sam ga.
''Ne budi pogana kada oboje znamo na šta ja mislim i šta nam se trenutno vrti po glavi.'' Nije jako isprovociran jer i dalje drži taj svoj sexy zloban smiješak.
''I tebi se vrti po glavi oreo milka?'' sakrivala sam osmijeh koliko sam mogla.
''Sex, sex i ti to dobro znaš djevojko.'' Rekao je i približio mi se. Samo sam se okrenula prema ogledalu i počela mazati lice kremom, a zatim usta baby lipsom. Mogla sam jasno vidjeti njegov osmijeh na licu dok sam stavljala labelo.
''Jučer si bila tako prokleto sexy u onoj suknji, možeš obući nešto i kraće za mene nije problem.'' Ponovo mi se približio, a njegov dah se širio po mom vratu. Samo se suzdržavam.
''Naravno idiote.'' Sarkastično sam rekla.
''Mmm volim kad si tako pogana stvarno ti stoji.'' Rekao je ljubeći moj vrat. Zatvorila sam oči ali trnci su prošli mojim tjelom tako da sam se osvijestila.
''Moramo na nastavu.'' Pokušala sam izbjeć temu. Stavila sam svoje naočale i okrenula se prema njemu.
''Odgovori mi pa te puštam.'' Upornost je vrlina.
''Ja odabirem vrijeme i mjesto.'' Pobjego mu je osmijeh, ne brinite opet onaj zlobni.
''Sviđa mi se.'' Nasmijao se i ponovo me poljubio.
Uletila sam u kući brzim korakom, a u sobu još bržim. Uzela sam donje rublje crko, čipkasto, jedno od najsexy u mojoj kolekciji. Pa to je najbitnije da bude što sexy kad se skinem da se još više napali a onda dalje. Moje predpostavke. Uzela sam tamno plavu haljinu bez naramenica koja je jko isticala moje velike grudi i bila je taman da pokrije moju straljnjicu.
Uzela sam sve te stvari i krenula prema svojoj kućici na drvetu ka kojoj ću za par sati izgubiti nevinost i vjerujte mi nije nekki osjećaj. Ušla sam u auto, bilo je 5 sati on bi onda trebao biti u 9 tamo.
Prije nego što sam krenula poslala sam mu poruku i objasnila gdje se nalazi to mjesto.
Došla sam do livade na kojoj sam zapravo i odrasla jer tu i provodim najviše vremena. To je bila ogromna kućica na drvetu, ustvari, bila je kao i prava jer je imala sve. Kuhinju, kupaonicu, dnevni i sobu, a kod nje mi se najviše sviđa šta ima vanjski tuš i stvarno je predobar. Ona je zapravo bila uz jedno prekrasno umjetno jezero joje je moj djed dao napravit, a pokraj njega su se nalazila drvena klupa i ljuljačka.
Otvorila sam vrata i prvo sam krenula na čišćenje kućice. Stvarno, treba joj sjaja.
YOU ARE READING
Toxic (Harry Styles)
FanfictionAko ti u pamćenju ne prebiva ni najmanja ludost na koju te navela ljubav, nikad nisi volio. - William Shakespeare