''Hej ljepotice.'' Ulazim u kuću gdje me ćeka Sam i gospodin Pooh. Spustila sam se niže da može skočiti na mene. Slatkica.
''Imam plan.'' Spustila sam ju na pod i podigla prst u zrak dok je ona imala onaj uzbudljiv izraz lica.
''Prvo, uzet ćemo uzeti sve haljine iz ormara, a potom igračke i krenuti prema jezeru. Ipak ćeš biti najljepša cura na toj dosadnoj zabavi.'' Čekala sam da mi da neki zank. Najmijala se svojim najslađim osmijehom i poskočila par puta u zrak.''Super, onda krenimo.'' Uzela sam ju za ruku i krenula prema njenoj sobi. Stajala je pokraj mene dok sam ja uzimala kutiju i iz ormara izvadila sve halljine iz njenog ormara i zajedno sa vješalicama ih stavila u nju.
''Tako smo sigurne.'' Klimala je glavom i sjela na krevet. ''Ako ne bude ništa, znaš šta to znači?'' moj glas je vrlo ozbiljan. Odmahnula je glavom '' Šoping.'' Poskočila sam raširenih ruku i ona zamnom. Volim tu malu. Tako smo... iste? Logično, sestre smo.
''Sada idem uzet nešto sebi da tamo obučem, a do tada ti spremi igračke pa krečemo.'' Klimala je glavom dok sam ja krenula prema vratima.
Moja soba je odmah preko puta njene, bratova do i još pet gostinjskih uz naše dok su mama i tata na skroz drugom kraju kuće na donjem katu. Da, ogromna je.
Ušla sam u ormar i uzela kratnu, širu, crvenu suknju sa bijelim sitnim srcima po njoj, bijelu majicu na bretele pa ću preko toga bijelu pletenu majicu sa većim rupama po njoj i na to sve visoke, bijele starke.
''Ljepotice, sad si ti na redu.'' Rekla sam jer je još uvijek bila u pođami. Obukla sam joj tirkiznu, dugu majicu i cenu, širu suknju i crne, poluvisoke čizmice. Na to sam joj stavila bijelu ogrlicu i bijeli kaputić. Otrčala je do ormarića, sa njega je uzela crni Nikon fotić i stavila ga oko vrata.
''Idemo.'' Ustala sam, a ona je samo klimnula glavom. Uzela je gospodina Pooha i stavila ga na vrh uzela kutiju s igračkama i krenula van. Išla sam za njom noseći kutiju sa odjećom.
Otvaram gepek i stavljam kutije u njega. Uzela sam gospodina Pooha i pružila joj ga. Sjela je u sjedalicu i čekala mene.
''Ajde, usput moramo stati u trgovinu po neke namjernice da nam skuham ručak.'' Rekla sam, svezala joj pojas i krenula prema velikoj trgovini.Uzele smo sve namjernice i došle do zadnje police sa slatkišima. Pogledala sam u nju i klimnula glavom. Ona je uzimala svoje gumene bombone dok sam ja oreo kekse i čokolade. Poslje smo došle do frižidera i uzele puding, puno pudinga i čokoladnog mlijeka.
''Dobro, dosta je.'' Rekla sam i nasmijala se. ''Uvijek kad idem s tobom potrošim najviše novaca.'' Rekla sam i krenula prema blagajni. ''Bit ćeš ti gora od mene, mala.''
Parkirala sam na livadi i izašla van uzimajući dvije vrečice namjernica dok je Sem jednu i krenula prema stepenicama. Stavila sam vrečice na stol i krenula po igračke i robu.
''Sem možeš li molim te odnjeti ovu robu u sobu i izvaditi iz kutije?'' klimnula je glavom i otišla. Ja sam ušla u kuhinju i razvrstala gdje šta ide, a ostavila ovo šta mi teba.
Osjetila sam da mi vibrira mobitel, obrisala sam ruke i izvadila sam ga iz Harryeve dukse te odobrila poziv.
''Halo.'' Stavila sam ga na uho i pritisla ramenom paleći plin.
''Hej ljubes, gdje si?'' Niall. Duša. Nastavljam mjesiti tjesto.
''Evo me sa Sam u kučici, kuham ručak. Zaš?'' pitala sam stavljajući tjesto i pokrila ga krpom, čekajući da se digne.''Aha, a mislio sam da si bliže pa da popijemo čaj.''
''Pa dođi ovdje, možeš i ručat ionako sam uskoro gotova, a i mislim da će biti previše.'' Rekla sam i nasmijala se.Stavila sam meso tu tavicu sa masti i čekala da se ispeče.
''Ne mogu, daleko si mi, a za jedno pola sata mi Demi dolazi.'' Znam taj ton. Želi doći, a želi biti i sa njom.
YOU ARE READING
Toxic (Harry Styles)
FanfictionAko ti u pamćenju ne prebiva ni najmanja ludost na koju te navela ljubav, nikad nisi volio. - William Shakespeare