''Baby, can't you see
I'm calling
A guy like you
Should wear a warning
It's dangerous
I'm fallin'''
I ja sam na nogama. Obožavam ovu pjesmu, tako me inspirira i jednostavno ju obožavam. Drugačija je, budi u meni adrenalin i sve ono što nemam s kim podijelit. I zato sad nastavljam pjevati uz pjesmu.
''There's no escape
I can't wait
I need a hit
Baby, give me it
You're dangerous
I'm lovin' it''''Okey Mel, probudila si nas možeš to sada ugasit?'' uu moj ljuti braco svako jutro me dode upozorit da su budni.
''Naravno braco.'' Moj široki osmijeh i namig pomažu jer mu se lice smekša, i ja gasim alarm.
''Ideš samnom ili?'' upita polako zatvarajući sobu.
''Ne, uzet ću svoj auto.'' Rekla sam i krenula u ormar.
''Oke, samo požuri pola je,'' zatvorio je vrata ''i da doručak je na stolu.'' Ponovo ih je naglo otvorio i zatvorio.Samo sam zakolutala očima i tražila koju ću danas trenirku obući. Tražila sam po vješalicama i ugledala crnu nike trenirku sa bijelim znakom i crnu široku i debelu majicu i nike visoke tenisice. Ušla sam u svoju kupaonicu i pustila vodu, obavila sam jutarnju higijenu i krenula s omotanim ručnikom oko tijela u sobu. Stavila sam svoje ray ban štreberske naočale, svezala kosu u neurednu punđu i obukla sexy donje rublje. Iako sam ''štreber'' nitko nebi nikada ni slutio koliko sam sexy kod kuće. Da to znaju svi bi me htjeli, ali ne oni vide samo one kurve s velikim dekolteom koji znaju da daju pa idu na sigurno. Obukla sam ono šta sam pripremila i izašla iz sobe.
''Društvo, žurim pa ću si ponjet i pojest u školi.'' Rekla sam uzimajući sendvić i ljubeći svakog pojedinačnog.
''U redu dušo, budi dobra.'' Moja mama, zauvjek će biti najbrižnija osoba na svijetu. Obožavam svoju obitelj.Ulazim u školu žurnim korakom i zamnom ulazi osoba koja me ''slučajno'' gurne i ja padnem. Hvala Bogu pa je zvonilo inače bi svi sad umirali.
''Pazi malo idiote'' izderala sam se na njega. Ustala sam i oči u oči gledala sam osobu koju užasno mrzim. Harry Styles.
''Pa da ti nisi tako spora i smotana, možda mi ne bi sada oduzimala vrijeme.'' Rekao je ljuto i samo produžio.
''Ti si takav idiot, iskaljuj se na svojim kurvama.'' Uzvratila sam sustižući ga i gurnula mu rukom rame. Stao je i naglo se okrenuo. Bio mi je tako brlizu kao niti jedna muškarac do sada.
''Ne brini, pogana djevojko to i radim.'' Nasmijao se kad je skužio da nemam više šta za reć, okrenuo se i nastavio dalje.
''Idiot.'' To je bilo sve šta sam uspjela reći i počela ga pratit do našeg razreda. Ušli smo unutra i svi pogledi su bili na nama. Pa da to je ono, šta su oni bili sada zajedno? Šta se događa? I te priče, i sada počinju došaptavanja.Sjedim u kantini, sama. I pokušavam pojesti onaj sendvič šta sam ponjela od kuće, ali ne ide mi. Otišla sam do automata i jednostavno si kupila čokoladicu to je jednino šta ja obožavam i ne može mi proć dan a da ne pojedem nešto čokoladno. Osjetim pogled na meni, podignem glavu i uhvatim Harryev pogled na sebi. Pošaljem mu upitan pogled na šta mi uzvrača. Ustajem sa stola i odlazim iz kantine. Krenem prema ženskom wcu, kad tamo ni manje ni više nego kurva Victoria sa jos dva potrcka pokraj nje.
''Šta si ti umišljaš? Tko si ti da se možeš družit sa mojim Harryem?'' Stoji ispred mene i samo se pitam kako joj se kosa nije digla ili kako je moguće da je tako narančasta jer joj stvarno paše plavo.
''Šta ti pričaš ženo Božja. Kao prvo Harry je idiot, kao drugo nebi se ni na samrti družila s njim, kao treće on koliko se može primjetiti nije tvoj jer te samo koristi i kao četvto mislim da ti para ide iz ušiju.'' Zaobišla sam ju i došla do umivaonika.
''Kako se samo usuđuješ pričati tako samnom i o mom Harryu kurvo jedna štreberska.'' Niti malo me ne dira. Što više, smara.
''Ja kurva, a kroz tvoje noge je prošlo toliko one stvari koliko kroz moje neće nikada jer ja za razliku od tebe imam mozak s kojim se služim, a ti se nemaš s čime služit.'' Samo sam sa prekriženim rukama na prsima stajala i čekala da napravi sljedeći potez. Nije ona spremna sa tuću vjerujte mi.
''Ti... ti, ghh.'' Kao što sam si i mislila. Zamahnula je kosom i otišla. Zlobno sam se nasmijala i okrenula se prema ogledalu. Par puta sam protrljala ruke, a potom se sagnula i umila se.''Dobra guza.'' Brzo sam podigla pogled i pogledala u ogledalo.
''Još si mi samo i ti falio. Šta ti radiš ovdje idiote?'' rekla sam pomalo ljuto vadeći mali ručnik koji uvijek nosim u torbi.
''Trebam tebe, pogana djevojko. Je li to možda zabranjeno?'' Upitao je sa zlobnim smiješkom. Zbunjeno sam ga pogledala dok sam brisala lice i vadila nevea kremu za lice inače volim urednost i čistoću.
''U tvom slučaju moje okružje ti je jako zabranjeno.'' Rekla sam mazajući se po licu, ne primjetivši da mi se približava.
''Kao i ovo okružje?'' Zlobno se smješkao dok mi je ljubio vrat na šta sam ja brzo reagirala odmaknuvši se od njega. Mmm predobro miriši, obožavam muške pardeme. Sranje, Mel koncentracija.
''Idiote, šta si ti dopuštaš? Misliš da me možeš imati? Vjerujem da si u Victorinim gaćicama puno prihvatljiviji nego u mojima.'' Rekla sam pomalo ljuto, ali ipak mi je pobjego jedan zlobni osmijeh zbog zadnje rečenice.
''Znam da me želiš djevojko... pogana.'' Približio mi se na milimetar i tiho šapnuo. ''Razmisli.'' Brzo se odmaknuo od mene kada su ušle neke cure u wc i izašo van.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toxic (Harry Styles)
Hayran KurguAko ti u pamćenju ne prebiva ni najmanja ludost na koju te navela ljubav, nikad nisi volio. - William Shakespeare