"Myll...boleh aku masuk ?" Aqma berdiri di hadapan bilik Myllia sambil memeluk bantal doremonnya
"Kau pahal tiba-tiba minta izin ni haha masuk jelah" Myllia yang baru lepas habis solat tergelak melihat Aqma yang tiba saja jadi baik.
"Hehe hmm actually aku nak minta maaf pasal petang tadi" Aqma menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Lah kau ni rilek lah aku tak ambil hati pon lagi pon aku tahu kau sebenarnya taknak tengok kawan kau buat dosa kering kan" Myllia memberi senyuman pada Aqma, gadis itu menghela nafas kesenangan.
"Aku fikir kau nak marah aku tadi sebab ye lah aku tak guna otak kan petang tadi hehe" Aqma memeluk lengan Myllia lalu mereka tergelak
"Ehem ! Amboi peluk tak ajak aku eh" Alya berdiri di muka pintu sambil berpeluk tubuh
"Alaa Al ni selalu kacau masa-masa romantik kami hahahah" Aqma tergelak melihat muka kegelian Alya
"Weyy Myll- ehh eyy apa nii main peluk-peluk nii" Zara yang membawa kerja sekolahnya untuk bertanya pada Myllia terus terbatal niat kerana melihat Aqma dan Myllia sedang berpelukan
"Lagi sorang pulaa Hahaha alalala meh sini yaa " Myllia tergelak melihat muka mereka semua.
"eyhh sudahlah ouh ya by the way aku datang sini sebab nak tanya something ni" Alya masih menyandar di pintu bilik Myllia sambil me yilang tangan
"Apa tu" Myllia melepaskan pelukan pada Aqma lalu melipat telekung yang digunanya tadi.
"Esok pasal denda kita tu...nak buat atau lari ?" Alya memandang Queen Ladies
"Lah esok ke hm kenapa lah kita yang kene huhh" Myllia meraup mukanya
"Habistu kita pergi ?" Aqma sudah mengigit ibu jarinya
"Pergi jela wey kang nanti kalau lari bertambah dugaan kita huhu" Zara mengetuk kepalanya pelahan
"Dah lah pergi tido esok kita banyak lagi hal nak buat" Myllia menghalau Queen Ladies keluar dari bilik tidurnya.
Di sekolah...
"Mira !" Aqma menjerit memanggil Mira apabila ternampak kelibat gadis itu.
"Eh , ya " Mira berhenti melangkah untuk menuju ke kelas sebaliknya dia kearah rakan-rakannya.
"Fuhh kau dari mana wey selalu kau paling lambat datang " Zara sudah tersengih melihat jelingan Mira .
"Harini kan first day kita kena denda . So ? Kena lah datang awal hm" Mereka berjalan menuju ke kelas . Mereka juga ada terdengar dan melihat beberapa pelajar yang sedang berbisik-bisik seperti mereka membuat kesalahan yang besar.
"Dah kenapa semua budak -budak ni ?" Myllia memerhatikan beberapa pelajar perempuan yang menjeling-jeling mereka.
"Tah dia . Nak ajak gaduh cakap " Alya bersuara keras sepertinya dia sudah mula rimas melihat pelajar-pelajar Silver High yang memerhatikan mereka dari tadi .
"Akak berlima masuk pejabat sekarang!!" Panggil Cikgu Aisah selaku guru disiplin . Serentak mereka memandang ke arah suara itu.
"Masalah apa pula ni haih" Myllia menggenggam erat tangan kanannya lalu berjalan dahulu diikuti yang lain.
"Bersedia untuk terima hukuman hahahhaha" Nasya tergelak kuat lalu memberi senyuman sinis
"Gelak macam puntianak sundal " Kata-kata Alya yang kuat itu membuatkan pelajar yang lain menahan ketawa . Queen Ladies yang lain hanya memberi senyuman sinis dan jelingan pada Nasya yang sudah mencuka mukanya.
YOU ARE READING
Sweetheart Mr.Headprefect (OG)
Teen Fiction𝓘𝓻𝓭𝓲𝓷𝓪 𝓜𝔂𝓵𝓵𝓲𝓪 𝓐𝓻𝓲𝓺 𝓝𝓪𝓲𝓶 Dua insan yang tidak mengenal erti mengalah. Kalau jumpa pasti ada pergaduhan antara mereka, seorang suka menyakat seorang lagi suka mengamuk. Apakah yang terjadi antara Ketua pelajar dan gadis nakal itu...