3

2 2 0
                                    

Kuukausi myöhemmin
Oli kulunut kuukausi Saran ihastuttua Toniin. Toni ja Sara eivät jutellut paljon välitunneilla tai vapaa-ajalla paitsi silloin, kun heidän piti tehdä ryhmätyötä tai parityötä yhdessä. Saran tunteet Tonia kohtaan oli kasvanut kuukauden aikana äärimmilleen. Saran silmissä Toni oli muuttunut paljon ala-asteelta eikä Sara enää ymmärtänyt, miksi hän oli vihannut Tonia niin paljon. Sara ei pystynyt elämään hänen tunteidensa kanssa. Tunteet olivat niin voimakkaat, että hänen oli pakko kertoa Tonille niistä, joten Sara päätti koulupäivän jälkeen etsiä Toni käsiinsä. Koulupäivä meni Saran silmissä tosi hitaasti. Sara katsoi kelloa koko ajan ja ei pystynyt keskittyä, kun perhoset lepattivat äänekkäästi vatsassa ja mielessä ei pyörinyt muuta, kuin Toni. “Haluaisin jo niin suudella häntä” ajatteli Sara mielessään ennen tunnin ja koulupäivän loppumista....

Koulupäivän viimeinen tunti loppui ja Sara pakkasi tavaransa laukkuun. Sara ja hänen kaverinsa valmistautuivat poistumaan koulusta, kunnes Sara näki koulun pihassa Tonin ja koulun kiusaajan Olivian pussaavan toisiaan. Saran sisällä hajosi jokin ja hän lähti juoksemaan paikalta kyyneleet silmissä. Toni irtautui Oliviasta ja näki Saran juoksevan. Toni otti jalkansa alle ja lähti Saran perään huutaen “odota!”

Saran ja Tonin tarina Where stories live. Discover now