4

2 2 0
                                    

Seuraavana päivänä Sara oli ihan hajalla. Saran sydän oli särkynyt tuhansiksi paloiksi ja Sara päätti jäädä kotiin. Kotona Sara pysyisi omassa huoneessaan, katsoi netflixiä ja söi monta purkillista jäätelöä. Ovelta kuului koputus ja Saran paras kaveri astui sisään. ”Miten sujuu?” Kysyi Saran paras kaveri varovasti. “Huonosti” vastasi Sara kyyneleet silmissä. Saran paras kaveri käveli hänen luokse ja halasi Saraa. Onneksi Sara oli myös kertonut hänen kaverilleen, että hänellä on tunteita Tonia kohtaan, koska se helpotti myös hänen kaveriaan. Sara ja hänen kaverinsa katsoivat yhdessä elokuvaa, kunnes Saran kaverin oli aika lähteä kotiin. Sara hyvästeli hänet ja päätti kertoa tuntemuksiaan päiväkirjaansa. Näin Sara kirjoitti: 'rakaspäiväkirja! Vihaan Tonia! Miten saatoin ihastua häneen! Tietenkin hän pitää Oliviasta, koska hän on kaunis, älykäs ja.....'Kyynel putosi Saran päiväkirjan sivulle, se kuivui ja paperille jäi märkä läikkä. Sara oli niin sekaisin hänen tuntemuksien kanssa, ettei hän pystynyt edes ajattelemaan kunnolla. Sara vain istui sängyllä viltin alla ja rutisti lempi nalleaan. Huomenna Saran olisi pakko kohdata Toni ilman, että alkaisi itkemään, joten Sara yritti saada tunteensa kuriin. Sara tiesi, ettei pystyisi kohdata Tonia ilman, että alkaisi itkeä, koska Sara piti Tonista niin paljon. Sara olisi vain halunnut halata Tonia koko ajan ja suudella häntä.

Tonin näkökulma
Toni meni kouluun todella surullisena ja vihaisena Olivialle. Olivia oli itse suudellut Tonia, kun he olivat kävelleet vastaan koulun pihassa. Olivia oli vain hypännyt Tonin syleilyyn ja suudellut Tonia. 'Miksi Olivian piti tehdä niin.... En varmana saa Saran kanssa puhuttua..' Ajatteli Toni itsekseen ja käveli luokkaan. Luokassa Toni huomasi ettei Sara ollut koulussa. Toni käveli paikallensa ja alkoi purkamaan tunteitaan vihkoon piirtämällä. Ensin Toni piirsi särkyneen sydämen, mutta suttasi sen heti. Toni päätti, ettei luovuttaisi Saran suhteen joten hän piirsi ehjän sydämen. Toni myös piirsi Saran ja itsensä suutelemassa puun alla. ' Kaipaan häntä... Haluaisin selvittää asiat heti...'Ajatteli Toni itsekseen.

Koulupäivä loppui ja Toni suuntasi kotia. Kotona Tonia tuli vastaan hänen isänsä.” Mikä on hätänä poikani?” Kysyi Tonin isä. “ Ei mikään” vastasi Toni surullisena. “Voit kertoa minulle jos jokin painaa mieltäsi” sanoi Tonin isä ja hän istui sohvalle. Toni seurasi isänsä esimerkkiä ja istui myös sohvalle isäänsä vastapäätä. “Hyvä on. Olen mokannut...” Sanoi Toni surullisena. “ Se on tyttö” sanoi Tonin isä. “ kyllä. Olen ihastunut yhteen luokkamme tyttöön joka on kaunis sisältä, että ulkoa ja voi isä hän on niin lahjakas. Hän näki minut ulkona kun eräs toisen luokan tyttö suuteli minua. En tiedä mitä tekisin.” Et ole mokannut mitään. Sinun täytyy vaan saada aikaa puhua ihastuksellesi ja uskon, että hän ymmärtää. Hän on vain ymmärtänyt väärin” Sanoi Tonin isä, nousi sohvalta ylös ja meni halaamaan Tonia. “Kyllä kaikki varmasti muuttuu parhain päin” sanoi Tonin isä hymyillen rohkaisevasti. “Niinpä..” Sanoi Toni surullisesti.

Koulussa Toni yritti päästä Saran puheille heti, kun saisi tilaisuuden. Joka kerta, kun Toni yritti lähestyä Saraa, Saran kaverit olivat piirittäneet hänet tai menneet Saran eteen. 'Ei tästä tule mitään' ajatteli Toni itsekseen surullisena...

Saran ja Tonin tarina Where stories live. Discover now