Merhabalar
Medya: Najoua Belyzel - Au féminin
Medyadaki şarkıyı dinlemenizi tavsiye ediyorum. Eşinden şiddet gören bir kadın başka bir kadına derdini anlatıyor. Şarkının kendisi de mükemmel ama maalesef ki değeri bilinmiyor. Kesinlikle dinlemelisiniz.
Çok etkilendiğim bir hikaye oldu. Büyük bir kısmının gerçeklik payı var. Okuyunca ne kadar gerçekçi olduğunu anlayacaksınızdır.
Uyarı ⚠️
Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar ve düşünceler içerir (+ON SEKİZ).
Yorum yapmanız bu garibanı çok mutlu eder! Keyifli okumalar ❤️.......
Eskiden yakın arkadaşlarıma toksik ilişkileri için tavsiyeler düzerken işin aslında göründüğü kadar kolay olmadığını başıma gelince anlamıştım.
Ji Chang Wook.
Hayatımı karartan, beni yıpratan, benliğimden uzaklaşmama sebep olan en büyük nefretim.
Üniversitenin ikinci yılında tanıştığım bu psikopata şans verirken mahvolacağımdan habersizdim. Yakışıklılığına, popülaritesine aldanmıştım. Beni elde etmek için haftalarca peşimden koşup sürprizler yapmasının acısını böyle çekmeyi hak etmemiştim.
İşin en trajikomik tarafı da hayatımı zindana çeviren bu adamın hukuk okumasıydı.
Belleğimde en özel alana yerleştirip kurtarıcım ilan ettiğim adalet algıma deprem etkisi yaratan bir balyoz darbesi indirmişti.
-Başarılı avukat Ji Chang Wook.
-Onunla sevgili olduğun için çok şanslısın. Ona hayranım.
Dünyanın en şanssız insanıyım. Güven bana. Hıçkırık seslerimi işitmedin hiç. Çünkü duyulmasına izin vermezdi.
-Tanrım...onun gibi mükemmel biri eşcinsel olmak zorunda mıydı?
İyi ki kadınlara ilgi duymuyor. Ya onlardan birinin gözyaşlarına sebep olsaydı?
Mükemmellik kavramının gizli ahlaksızlığın etrafında dönmesi beni tiksindiriyor.
-Adaletin belkemiği hâline geldi. Ona özeniyorum.
Gülmemi sağladınız için teşekkürler. Uzun zamandır yapmıyordum bunu.
-Sevgilisi çok donuk, Chang Wook gibi romantik ve anlayışlı bir erkek arkadaşı varken hala mutsuz olması nankörlük. Ne kadar şanlı olduğu hakkında hiçbir fikri yok.
Sinirden ağlayıp kusmaktan başka bir şey gelmiyor elimden.
-Skandalı duydunuz mu? Şu çocuk... Kim Taehyung, Chang Wook'a dava açmış. Güya piskolojik ve fiziksel şiddet görüyormuş. Kariyerinin zirvesindeki adama çamur atarak neyi amaçlıyor? Kim inanır ona?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help Me ✓
Fiksi PenggemarTakıntılı eski sevgilisinden kurtulmak isteyen Taehyung, garson olarak çalıştığı mekana sığınır. Jeon Jungkook'un mekanına. •İki bölümlük hikaye •Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar ve düşünceler içerir! [Tamamlandı]