Bab 3

4.4K 14 0
                                    

Sedang ralit aku membaca novel, suami ku menyapa aku lembut..

" Sayang.. esok abang outstation tau" kata suami aku lalu merapatkan mukanya ke bahgian telingaku..

aku menutup novel ku lalu mengadapkan muka kearah suamiku lalu berkata " Lama ke awak outstation?"

"Dalam 2 bulan" kata suamiku lalu mengusap lembut pipiku..

" Lamanya .. em sunyilah i" kataku sambil memegang dada suamiku..

" Skjp je syg.. sayang.. malam ni saya nk awak boleh" kata suamiku lalu menarik badanku rapat dengan badannya.

"untuk awak semuanya boleh" kataku lalu mngucup lembut bibir suamiku sambil memeluk erat tubuhnya.

satu persatu pakaian yang ada dibadanku ditanggalkan..jari - jemarinya nakal menyentuh setiap inci tubuhku.. aku memejamkan mataku dan merelakan tubuhku disentuh oleh suamiku..

..........................

Keesokan harinya,

Aku membantu suamiku membuat persiapan utk outstation atas urusan kerja.. setelah selesai, aku sempat selitkan sekeping nota yang bertulis " Jangan lama2 hubby .. i rindu belaian u".

"Sayang, i pergi dlu okay.. jangan nakal2.. " Kata suamiku lalu mencuit lembut pipiku yang gebu.

" Okay you, dont worry.. take care hubby" kataku lalu bersalaman dengan suamiku lalu mengucup lembut pipi suamiku.

" You too sayang.. " Kata suamiku lantas menuju ke arah kereta.. dan berlalu pergi.
"Erm .. sunyilah malam ni" ngomong ku sendiri.

..........................

Personal AssistantWhere stories live. Discover now