chifuyu gördükleri ve duyduklarıyla şoktaydı toman'ın meleği o güzel ve masum melekleri hiç acımadan bir insanın canına kıymıştı.
Kisaki: Daha sonra görüşürüz. Diğerleri gelmeden bu cesedi götürmeliyim.
Yuna: Tamam, bebeğim daha sonra görüşürüz.
kisaki'nin adamlarından biri cesedi sırtlayıp götürürken bir diğeri kanı sildi. Kan temizlenip deliller ortadan kalktıktan sonra kisaki cebindeki elini kaldırıp yuna'ya hafif bir görüşürüz yaptı.
kisaki'nin ve adamlarının motor sesleri uzaklaşmaya başladığında yuna yere oturdu telefondan saate baktı ve dudağındaki sigarayı son kez üfledi.
Yuna: Eee, chifuyu -san, gördüğün sahneden memnun kalabildin mi.
...
Yuna: Noldu saklandığın yerden çıkmak istemiyor gibisin merak etme seni öldürmem.
chifuyu: Sen... sen de kimsin?
chifuyu hafif titrek bir sesle sordu
Yuna: Pftt. chifuyu- san benim meleğiniz.
chifuyu yavaşça duvar kolonlarının arkasından çıktı. Olayları anlamaya denilen şeyleri idrak etmeye çalışıyordu.
Chifuya'nın kanı donuyordu yavaşça yerden yüzünü kaldırdı ve yuna'ya baktı.
yuna hiç bir şey olmamışçasına Chifuyu' ya bakıyordu.
Chifuyu: İnanmıyorum senin bir hain olduğuna inanmıyorum.
Yuna: Biliyorum, zaten bir hain değil'im bu sizin içindi toman içindi chifuyu.
Chifuyu: Nasıl yani ?...
Yuna: Artık benim ortağımsın.
...
-1 Saat sonra MS yakınlarındaki depo'da-
Mikey Hızla motordan atladı ve depoya doğru koşmaya başladı sevgilisini görmek için sabırsızlanıyordu.
Draken motorunu park ederken diğer kaptanlarda gelmişti.
Mitsuya: Ah, baji yanlız'mısın bu sabah chifuyu seninle değil miydi?
baji: Telefonuna bir mesaj gelince apor topar çıktı bende nerde bilmiyorum-
Chifuyu: Hey, buradayımm.
Baji: Nerdesin LAN GÖTTEN BACAK.
Yuna: Baji-san sana daha düzgün konuşmanı söylemiştim dimi !
Baji: Özür dilerim lady-sama.
mitsuya(sessizce): Ne kadar çabuk değişen bir ruh hali yalaka herif.
Baji: DUYAMADIM MİTSUYA-SAN!
mitsuya: DİYORUM Kİ NE KADAR DANGALAKSIN KONU MELEĞİMİZ OLUNCA HEMEN YUMUŞUYORSUN NE KADAR DA YALAKA HERİFSİN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tokyo revengers Toman'ın kanatsız meleği
Fanfictionmikey x reader çocukluk arkadaşları ... ,-hey sen bizim orda olacağımızı nerden biliyordun? ... -neden kendini tehlikeye attın salak ... ... sende ağlayabilirsin biz yanındayız. ... yanımdaysan neden gittin. ... ya ben başka dünyadansam ve geleceği...