takemichi ve naoto gördükleri manzara ile şaşkına döndü. Normalde takemichi hinata'nın ilk öldüğünü duyunca kaza geçirmiş ve geçmişe dönmüştü. Daha sonra naoto ile hinata'yı koruyacağına söz vermişti. Tekrar geleceğe döndüğünde Naoto ile takemichi döngüsü karışmıştı. Hiç olmaması gereken bir karakter hayatlarına eklenmiş ve tüm olay örgüsünü tüm geleceği birbirine katmıştı. İkisi de artık karmaşık gelecek hakkında en ufak fikirleri yoktu.
Tek kesin olan hinata'nın kisaki yüzünden ölmesi, vallaha ile dövüşte kazutora'nın mikey yüzünden ölmesi. 8 ağustosta draken'in ölümü... Ama neden hepsi yaşıyor , takemichi değişti gelecekten geçmişe geldi yılların olgunluğu ile her şeyi değiştirmeye kararlıydı. Ama yeni karakter yüzünden yeni savaşlar başladı...
Peki takemichi ve yuna ikisi birlik olmalarına rağmen durduramayacakları savaşlar var. Peki takemichi ve yuna tüm geleceği bilmesine rağmen yuna herkesin hislerini ve düşüncelerini' de geçmişte yaşadıkları acıyı biliyor bu yüzden onları suçlayamıyor ve hepsinin gerçek sevgiyi tatmasını istiyor. İkisi içinde tek bir gerçek varsa o da bu dünya da olan hüznün mutluluğa dönüşmesidir.
Sadece klasik bir aşk hikayesi.
...
Yuna sevinçle mikey'lerin yaşadığı yerin kapısından koşarak girdi.
Yuna: Mikeyyyyy, Emmaaaaa, büyükbabaaaaa ben geldimmmm.
büyükbaba: Hahaha her zaman ki gibi hayat dolusun.
Yuna hemen büyükbaba'ya sarıldı.
Yuna: Sende her zaman ki gibi yakışıklısın büyükbaba,
mikey: ya ben? ben yakışıklı mıyım?
Yuna ışıl ışıl gözlerle mikey'e bakıp sımsıkı sarıldı.
Yuna: Tabi ki sen de çok yakışıklısın.
shinchiro: Tamam, tamam hadi yatağa artık saat çok geç oldu
Yuna: Ama ya uff ama ben emma'nın yanında uyuyacağım sende benimle uyu tamam.
mikey: Ehhh! abim neden sizinle uyuyor! o zaman bende sizinle yatacağım.
Büyükbaba: Yeter artık bağrışmayın hadi yataklarınıza.
O gün emma , mikey ve shinchiro ve özellikle Yuna huzur içinde uyudu.
13 ağustos 2003 sorunsuz bir şekilde yaşandı.
...
2 sene sonra ,
7 temmuz 2005
Takemichi şuan kiyomasa ile kavga ediyordu. Nasıl kazanacağını bilmese de, pes etmeyecekti
takemichi: daha değil, daha bitmedi. Burnundaki kanı silerken sendeleyerek söyledi.
kiyomasa ve diğer seyirciler tedirginlik ve şaşkınlıkla onları izliyordu.
akkun: takemichi yeter bu kadar. Gösterdin işte ne kadar dayanıklı olduğunu!
arkadaşları takemichi'nin durması için bağırıyordu.
takemichi: Daha değil! daha kaybetmedim! Tokyo manji gang'dan kiyomasa sadece beni öldürerek kazanabilirsin! kesinlikle kaybetmeyeceğim!
kiyomasa: Sopa mı getirin. O zaman seni öldüreceğim!
kiyomasa bunu dedikten sonra arkadan bir ses
-Oi, kiyomasa. Kalabalığı korkutuyorsun.
takemichi:'kim?'(' ' bu işaretler içinden konuştuğu anlamına geliyor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tokyo revengers Toman'ın kanatsız meleği
Fanficmikey x reader çocukluk arkadaşları ... ,-hey sen bizim orda olacağımızı nerden biliyordun? ... -neden kendini tehlikeye attın salak ... ... sende ağlayabilirsin biz yanındayız. ... yanımdaysan neden gittin. ... ya ben başka dünyadansam ve geleceği...