Chapter 2 "Adoption"

67 1 0
                                    

"𝐎𝐤 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐀𝐤𝐢𝐫𝐚" 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 "𝐡𝐨𝐰 𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮?" 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚.

"𝟏𝟒" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮, "𝐈'𝐦 𝟏𝟒"

"𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐚𝐝 𝐭𝐨𝐧𝐞. 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐚𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠.

"𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠? 𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐝?" 𝐀𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮. 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐝.

"𝐔𝐦, 𝐰𝐞𝐥𝐥" 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟, "𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫."

"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.

"𝐁𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞𝐝" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, "𝐀𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐇.. 𝐇𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐰?"

"𝟐𝟒 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮

"... 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝

"𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐖𝐇𝐘!? 𝐈 𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐖𝐀𝐍𝐓 𝐓𝐎 𝐆𝐎 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐘𝐎𝐔 𝐈 𝐖𝐀𝐍𝐍𝐀 𝐒𝐄𝐄 𝐌𝐘 𝐌𝐎𝐓𝐇𝐄𝐑!" 𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝.

"𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫." 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐬𝐚𝐢𝐝, "𝐀𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥!"

"𝐖𝐇𝐘!?!?" 𝐇𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤.

"𝐁𝐄𝐂𝐀𝐔𝐒𝐄 𝐒𝐇𝐄'𝐒 𝐃𝐄𝐀𝐃! 𝐂𝐀𝐍"𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐒𝐄𝐄?!?! 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐈𝐒 𝐖𝐇𝐘 𝐖𝐄 𝐃𝐈𝐃𝐍"𝐓 𝐖𝐀𝐍𝐓 𝐓𝐎 𝐋𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐒𝐄𝐄 𝐇𝐄𝐑! 𝐒𝐇𝐄'𝐒 𝐃𝐄𝐀𝐃!!!" 𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐞𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫.

"𝐒-𝐒𝐡𝐞'𝐬 𝐰-𝐰𝐡𝐚𝐭?" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠, "𝐘-𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐬-𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐝-𝐝𝐞𝐚𝐝.... 𝐑-𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?"

"𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫-" 𝐇𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐛𝐲 𝐚 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦. "𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐇𝐀𝐏𝐏𝐄𝐍𝐄𝐃?!?!" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐳𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐬 𝐩𝐫𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐨𝐞𝐬 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐢𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 "𝐀𝐤𝐢𝐫𝐚" 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭.

Dragon Quirk DekuWhere stories live. Discover now