𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐒𝐨𝐫𝐚 𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝟐 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐈'𝐦 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐦𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐨𝐫 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫. 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐊𝐚𝐧𝐣𝐢 𝐇𝐢𝐤𝐚𝐠𝐞. 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐫𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭. 𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐫𝐲 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐔.𝐀. 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐦 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐲𝐞 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐩𝐬 𝐛𝐥𝐮𝐞. 𝐒𝐨𝐫𝐚 𝐡𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞.
"𝐘𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐒𝐨𝐫𝐚?" 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐘𝐞𝐚𝐡!" 𝐒𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝.
"𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨!" 𝐇𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐦 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐨𝐞𝐬. 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐒𝐨𝐫𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝.
"𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘 𝐎𝐍𝐄 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐆𝐄 𝐈𝐍𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐆𝐘𝐌 𝐔𝐍𝐈𝐅𝐎𝐑𝐌𝐒!" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐏𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐌𝐢𝐜. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐭 𝐛𝐲 𝐚 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐝.
"𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤?" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.
"𝐇𝐮𝐡? 𝐎𝐡 𝐲𝐞𝐚𝐡..." 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝.
"𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐀𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐬𝐪𝐮𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠.
"𝐍𝐨 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭."𝐃𝐞𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐘𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮!" 𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝.
"𝐇𝐮𝐡? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧?" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.
"𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐒𝐇𝐈𝐍𝐈𝐍𝐆!" 𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝.
"𝐎-𝐎𝐡, 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐦𝐨𝐬𝐩𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲. "𝐈-𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐮𝐡-"
"𝐇-𝐇𝐚𝐤𝐢𝐠𝐞. 𝐊𝐚𝐧𝐣𝐢 𝐇𝐚𝐤𝐢𝐠𝐞." 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐖-𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐈'𝐦 𝐬-𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐇𝐚𝐤𝐢𝐠𝐞." 𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞.
"𝐈𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞!" 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐢𝐧𝐧𝐚𝐦𝐨𝐧 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲.
"𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘𝐎𝐍𝐄 𝐎𝐍𝐂𝐄 𝐓𝐇𝐄 𝐆𝐀𝐓𝐄𝐒 𝐎𝐏𝐄𝐍 𝐘𝐎𝐔 𝐂𝐀𝐍 𝐆𝐎!!!" 𝐏𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐌𝐢𝐜 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐋𝐄𝐓'𝐒 𝐆𝐎!" 𝐃𝐞𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢.
"𝐅𝐢𝐧𝐞 𝐧𝐞𝐫𝐝!" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐃𝐞𝐤𝐮 𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦.
"𝐒𝐈𝐑 𝐓𝐇𝐄𝐘 𝐋𝐄𝐅𝐓 𝐁𝐄𝐅𝐎𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐒𝐀𝐈𝐃 𝐆𝐎! 𝐓𝐇𝐀𝐓'𝐒 𝐕𝐈𝐎𝐋𝐀𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐓𝐇𝐄 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒!" 𝐒𝐚𝐢𝐝 𝐚 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬."𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐤𝐢𝐝?" 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚.
"𝐈𝐈𝐃𝐀 𝐓𝐄𝐍𝐘𝐀 𝐒𝐈𝐑" 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝.
"𝐓𝐞𝐧𝐲𝐚 𝐈𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐮𝐩, 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨! 𝐀𝐧𝐝 𝐋𝐎𝐎𝐊 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝!" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐚𝐫𝐜𝐚𝐬𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐃𝐞𝐤𝐮 𝐬𝐩𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐫𝐞, 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐬𝐭.
"𝐖𝐨𝐰, 𝐡𝐞'𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢.
"𝐇𝐄𝐘 𝐍𝐄𝐑𝐃!" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐤𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢,"𝐋𝐄𝐓'𝐒 𝐊𝐍𝐎𝐂𝐊 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐑𝐎𝐁𝐎𝐓𝐒 𝐎𝐔𝐓!"
"𝐘𝐄𝐀𝐇" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲.
*𝐓𝐎𝐎 𝐂𝐔𝐓𝐄* 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐙𝐞𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐚 𝐜𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩.
(𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐞. 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚 𝐠𝐲𝐦 𝐮𝐧𝐢𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐓^𝐓)
YOU ARE READING
Dragon Quirk Deku
Fanfictionthis is my first story so please don't judge me p.s. don't judge the cover pls