"𝐇𝐄𝐋𝐏! 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐎𝐍𝐄! 𝐇𝐄𝐋𝐏" 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐜𝐤 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐚 𝐛𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐳𝐞𝐫𝐨 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫. "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬! 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲-" 𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭.
"𝐇𝐀𝐊𝐈𝐆𝐄" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐞𝐝 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐒𝐨𝐫𝐚 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐟𝐨𝐫𝐦.
"𝐈𝐳𝐮?" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐧𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞. "𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲!" 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞, "𝐈𝐙𝐔𝐊𝐔 𝐃𝐀𝐌𝐌𝐈𝐓! 𝐖𝐀𝐊𝐄 𝐔𝐏! 𝐈 𝐂𝐀𝐍'𝐓 𝐋𝐎𝐒𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐓𝐎𝐎!" 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭."𝐈𝐙𝐔-"
"𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠?" 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐚𝐤𝐥𝐲. 𝐒𝐨𝐫𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮, 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮. "𝐇𝐞𝐲! 𝐇𝐞𝐲! 𝐇𝐞𝐲! 𝐈'𝐦 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐪𝐮𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝!"
"𝐇𝐀𝐊𝐈𝐆𝐄!" 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞.
*𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐇𝐄𝐋𝐋 𝐈𝐒 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐊𝐈𝐃?!?!* 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭.
"𝐇𝐞'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐧𝐨𝐰 𝐨𝐧." 𝐒𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐮𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭. 𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲 𝐨𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐤𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐈𝐳𝐮𝐤𝐮 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟 𝐇𝐢𝐤𝐚𝐠𝐞, 𝐨𝐫 𝐊𝐚𝐧𝐣𝐢. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐬𝐪𝐮𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐃𝐞𝐤𝐮 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐞.
"𝐒𝐨𝐫𝐚! 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐲 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐞?!?!" 𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫.
"𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨!" 𝐬𝐡𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦.
YOU ARE READING
Dragon Quirk Deku
Fanfictionthis is my first story so please don't judge me p.s. don't judge the cover pls