-Charlie obudź się wreszcie.- mówiła mama.
Dzisiaj jechaliśmy do Nowego Jorku. Tata z mamą się rozwodzą, więc przeprowadzamy się tam.
-Już wstaję, już wstaję- powiedziałam zaspana.
Ubrałam się, spakowałam ostatnie rzeczy do walizki, i zeszłam na dół gdzie czekała już mama, tata, Louis i Sophie.
-Gotowa?- zapytał tata trzymając na rękach Sophie.
-Tak- odpowiedziałam i wzięłam walizki.
Pożegnałam się z mamą i poszłam do samochodu.
W połowie drogi do Louisa zadzwonił telefon. Nigdy nie wsłuchiwałam się w żadne rozmowy, lecz dzisiaj wyjątkowo nie miałam co robić więc powiem szczerzę, ale podsłuchałam. Niech to będzie taka nasza mała tajemnica.
-Tak Zayn już jedziemy na lotnisko- powiedział Louis.
-Tak powiedz Harremu że niedługo pozna Charlie- uśmiechnął się do słuchawki.
Dlaczego rozmawiali o mnie i kto to jest Zayn? Nigdy Louis mi o nim nie wspominał. Hm jestem ciekawa kim oni są.
-Charlie, Charlie śpisz?- zapytał Louis.
-Nie, nie śpię- odpowiedziałam.
-To dobrze bo jak będziemy już na miejscu będziesz musiała kogoś poznać. Są to fantastyczni chłopcy, naprawdę- powiedział Louis.
-Okej ale skąd się znacie?- zapytałam.
-To teraz nie ważne. Najważniejsze jest to, że zaczynamy nowy rozdział w życiu. Może i na początku smutny ale z czasem się przyzwyczaimy.- powiedział.
Ja tylko uśmiechnęłam się słabo. Nawet nie dojechaliśmy do lotniska a mi już brakuje mamy. Tęsknię za nią. Nie wiem jak Sophie zrozumie że już nie będziemy mieszkać z mamą. Dobrze że jest jeszcze mała. Nie będzie aż tak cierpiała. Jestem ciekawa nowego życia. Może i Louis miał rację, że to będzie lepszy etap w naszym życiu. Czas zamknąć stary rozdział, i zacząć nowy.
-Oto nasz nowy dom- powiedział tata.
Tak, jesteśmy już w Nowym Jorku. Podróż minęła nam bez zakłóceń. Po wejściu do domu, każdy poszedł do swoich pokoi. Wszyscy byli zmęczeni podróżą. Pierwsza noc w nowym miejscu. Jakie przygody, jaki los spadnie na Charlie i jej rodzinę?
Uff, pierwszy rozdział mam za sobą. I jak się podobało? Do zobaczenia w następnych rozdziałach. :)
CZYTASZ
~I już na zawsze będę Cię kochał~ (One Direction) z.m
FanfictionCharlie Tomlinson, siostra Louisa i Sophie Tomlinsons. Ma trudny czas związany z przeprowadzą, oraz rozwodem rodziców. Pozna nowe wspaniałe osoby. Czy wszystko się ułoży? Czy Charlie się zakocha?