Tam on dakikadır müdürün odasını arıyordum ama bir türlü bulamadım sonra bir anda aklıma nöbetçi öğrenciye sormak geldi ve daha fazla vakit kaybetmeden koridorun biraz ilerisinde olan nöbetçi öğrencinin yanına ilerlemeye başladım. Nöbetçi öğrencinin yanına gelir gelmez söze başladım.
" Pardon,ben okulda yeniyim de rica etsem beni müdürün odasına götürür müsün?"
Bunu dememle çocuk beni bir süre baştan aşağı dikkatlice süzdü bunu yapmasıyla rahatsızca yerimden kıpırdandım ve bir daha konuşmaya başladım.
"Hey,kime diyorum müdürün odasını göstermeyecek misin?"
Bunu söylememle çocuk yavşakca sırıtarak söze girdi.
"Tabii,beni takip et prenses."dedi ve yürümeye başladı bende sinirle söylenerek çocuğun arkasından yürümeye başladım. Yaklaşık iki kat çıktıktan sonra bir kapının önünde durduk ve çocuk bana dönerek.
"Burası,ha bu arada ben Burak tanıştığıma memnun oldum prenses."
Çocuğun bana birkez daha prenses demesiyle sinirle söze girdim.
"Lan,Burak mısın nesin bana prenses diyip durma benim bir adım var Ela ve ben tanıştığımıza hiç memnun olmadım şimdi çekil önümden işim var seninle uğraşamam."
Çocuğun birşey söylemesine fırsat vermeden müdürün kapısını tıklayıp "gel" komutunu duyunca hızlıca odaya girdim ve söze başladım.
"Merhaba hocam ben Ela Soylu yeni öğrenciyim sınıfı mı sormak için gelmiştim."(bu nasıl bir cümle aq kjkjkj)
müdür gülümseyerek cevap verdi.
"Tabi kızım sınıfın 10/E iyi dersler."
Kafamı sallayarak müdürün odasından çıktım ve koridorun biraz ilerisinde sınıfı gördüm ve hızlı bir şekilde oraya ilerledim ve yavaşça kapıyı tıkladım ve içeriden "gel" komutu geldiği an sınıfa girdim ve girmemle bütün sınıf sustu ve bana dikkat kesildi gergin bir şekilde nefesi mi dışarı verdim hoca gerginliği mi anlamış olacak ki rahatlatmak istercesine gülümseyerek söze girdi.
"Merhaba tatlım,yeni gelen öğrenci sen olmalısın okulumuza hoşgeldin kendini tanıt ve boş bir yere otur."
Hoca konuşmasını bitirir bitirmez hızlıca kendimi tanıtmaya başladım.
"Ben Ela Soylu,16 yaşındayım buraya Deniz Kolejinden geliyorum bu kadar."
Diyip boş bir sıraya oturdum oturur oturmaz zil çaldı hoca sınıftan çıkar çıkmaz herkes başıma toplandı aralarından bir kız konuşmaya başladı.
"Sen sabah İrem sürtüğüyle kavga eden kızsın bide Yankı'yla atışman yok mu tam bir 10/E kızı olacaksın bundan eminim,ha bu arada ben Arya memnun oldum Ela, şimdi tanışma faslını bir kenara bırakalım zamanla tanırız zaten birbirimizi şimdi asıl konuya gelelim sana anlatmamız gereken şeyler var."
Merakla söze girdim.
" Bende memnun oldum Arya anlatacaklarını dinliyorum."
Arya hızlıca kafasını salladı ve anlatmaya başladı.
"Bizim sınıfın karşısında 10/A sınıfı var işte o sınıfla bizim sınıfımız düşman Yankı ve İrem o sınıftan şimdi haklı olarak niye düşmansınız diye soracaksın geçmişte şu yanımda ki arkadaş yani Asya o sınıftan Barış diye bir çocuğa aşık oldu Barışta Asya'ya aşıktı buraya kadar herşey çok iyi bu ikisi yaklaşık bir ay sevgili oldular sonrasında Asya Barışa sürpriz yapmak için evine gitmiş ve Barışı odasında bir kızla basmış işte düşmanlık bu olaydan sonra başladı sonra sonu gelmeyen kötü şakalar,kavgalar,laf sokmalar ve sonuç olarak birbirinden nefret eden iki sınıf."
Arya'nın anlattıklarını şaşkınca dinledim bir insan bu kadar şerefsiz olamaz diye düşündüm.Ve Asya'ya döndüm ağlıyordu hemen yanına gittim ve konuşmaya başladım.
"Asya seni daha tanımıyorum ama bu kadar üzme kendini anladığım kadarıyla değmeyecek biri Arya'nın anlattıklarından sonra bende sizin yanınızdayım hadi gel lavaboya gidip elini yüzünü yıkayalım."
"Teşekkür ederim Ela yanımda olduğun için."
Asya'nın bunu demesiyle ona gülümsedim ve "hadi" dedim. Sınıftan çıkar çıkmaz duvara yaşlanmış Yankıyı gördüm beni görmesiyle yavşakca sırıtarak bana yaklaşmaya başladı galiba siniri geçmişti.
"Ooo kimleri görüyorum yeni kız bizim düşman sınıfa düşmüş yazık olmuş bu arada sabah ki cesur kız tavrının bir bedeli olacak."
Yankı'nın sözlerinden sonra yavaşça ona yaklaştım yüzlerimiz arasında santimler kala biraz daha yaklaştım Yankı gözlerini büyüterek bana baktı yavaşça kulağına yaklaştım ve sessizce fısıldadım.
" Yankı Kaya elinden geleni ardına koyma ve bu yüze iyi bak çünkü bundan sonra en büyük düşmanın benim bilmiş ol."Merhaba arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz yorum yapar ve oy verirseniz çok mutlu olurum...
Sizi seviyorum ❤️
Bir daha ki bölümü en yakın zamanda yazmaya çalışacağım o zaman bir dahaki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın...❤️
Medyada ki şarkıyı kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar 1
ChickLitEla'nın önceki gittiği okullarda yaşadığı olaylardan sonra gittiği okulların hepsinden atılır . Ailesi son çare olarak kızlarını yeni ortaklarının okuluna gönderir ama ela'nın bundan haberi yoktur . Ela okulda başına geleceklerden habersiz okula git...