3)Bölüm~Karanlık

18 3 0
                                    

Son yaşanandan sonra hızlıca ordan uzaklaşarak lavaboya gittim. Arkamdan Asya ve Aryada geldi soğuk suyu açıp yüzümü yıkadım ve kızlara döndüm.
"Siz derse girin ben spor salonundayım biraz basketbol oynayacağım tamam mı ?"
Kızlar kafa sallayarak gittiler bende hızlı adımlarla bodrum kata inip spor salonuna girdim kapının yanında ki büyük sepetten bir tane basketbol topu aldım ve yavaşça potaya yaklaşıp basket attım tam ikinci basketi de atıyordum ki bir anda ışıklar gitti Allah kahretmesin... Benim karanlık fobim var hızlı bir şekilde kapıya koştum kapıyı açmaya çalıştım ama kapı kitlenmişti bir anda bağırmaya başladım.
"Yardım edin lütfen."bağırdıkça nefesim daralıyordu yavaş yavaş bilincimi kaybettim bilincimi kaybetmeden duyduğum son ses kapının açılma sesiydi sonrası zifiri karanlık.
                             •••
Yavaşça gözlerimi araladım ve etrafa baktım bayılmadan önce olanlar aklıma gelince hızla doğruldum ve doğrulmamla kafama keskin bir acı saplandı kolumun sızlamasıyla oraya baktım serum takılıydı hızlıca kolumda ki serumu çıkartıp yavaşça yataktan kalktım ve odadan dışarı çıktım dışarı çıkmamla beraber koridorda bizim kızları gördüm hepsi ağlıyordu asıl şaşırtıcı şey Yankılarında burada olmasıydı beni ilk gören Asya oldu ve bir anda bağırarak bana doğru koşmaya başladı.
"Ela,lan uyanmış."yanıma geldiği an sıkıca bana sarıldı onun arkasından da Arya geldi sarıldı.
Bir iki dakika daha sarıldıktan sonra ayrıldık gözlerimi yavaşça Aryanın arkasına çevirdim ve bana pişman bir şekilde bakan Yankıyla göz göze geldim yavaşça ona doğru yürümeye başladım ve tam önünde durdum gözlerimde ki nefreti görünce gözlerinde ki pişmanlık ateşi biraz daha alevlendi gözlerinde ki pişmanlığı gördükçe ona olan nefretim daha çok arttı içimde ki nefretin aksine sakince ama bir o kadar da nefretle konuşmaya başladım.
"Bu yaptığının bedelini çok kötü bir şekilde ödeyeceksin Yankı Kaya ve sen benim nefreti mi kazandığın için çok pişman olacaksın."yavaşça yanından uzaklaşıp biraz önce çıktığım odaya girip komidinin üzerinden telefonu mu alıp babamın adamı olan Bora abiyi aradım...



Selam arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz yorum yapar ve oy verirseniz sevinirim sizi seviyorum ..
Bu arada medyada ki kızımız Ela şarkıyı da dinlemenizi tavsiye ederim...
Yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın...
❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşman Sınıflar 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin