Gıcıkito

151 6 0
                                    

- Tamam nerde buluşalım?
+ Hmm... Bilmiyorum. Deniz kenarı nasıl?
- Olabilir. Pekâlâ.
+ Hangi gün buluşucaz?
- Pazartesi tenisim var, Perşembe İngilizce kursum var, diğer günler boşum.
+ Tamam. Cuma günü olurmu?
- Tamam saat 6'da görüşürüz o zaman.
+ Peki.

Biz böyle konuşurken okula gelmişiz. Ömer abiye ve Dilek ablaya hoşçakal diyip servisten indim. Sabahki enerjime biraz daha eklenmiş bir şekilde ve biraz kendini beğenmiş bir tavırla sınıfa girdim. Ceren kitaplarıyla uğraşıyordu. Geldiğimi görünce el salladı ve kitaplarıyla uğraşmaya devam etti. Cerenle benim sıramın arkasında iki kız daha oturuyordu. Hiç endişem olmadan yanlarına gittim.

+ Selam.
- Selam ben Defne.
/ Ben de Derin.
+ Tanıştığıma memmun oldum. Benim bir arkadaşım daha var tanışmak istermisiniz?
- / Olur.
+ Ceren!
< Efendim Eylül.
+ Seninle tanıştırmam gereken iki tane kız var.
< Nerdeler?
- Selam ben Defne.
< Bende Ceren.
/ Bende Derin.
< Tanıştığıma memmun oldum Derin ve Defne. Teneffüste kantinde dondurma yiyelim mi?
- / Olur. Param var zaten.
+ < Peki o zaman orda görüşürüz.

Çok iyi kızlardı çok samimi gelmişti. Samimi gelmişken aklıma Burcu geldi. Acaba nerdeydi. Gerçi arasam bile bulamazdım. Lise 2'lerin sınıflarının yerini bilmiyodum. Danışmanlıktaki Selma Hanıma sorabilirim diye düşündüm.

+Merhaba Selma Hanım.
- Merhaba Eylül. Noldu?
+ Lise 2'lerin sınıfları nerde?
- Hmm... Bak şu kızlar tuvaletini gördünmü? Ordan sağa dön karşına çıkar.
+ Teşekkürler.

Evet kızlar tuvaletinden sağa döndüm ve evet işte karşımdaydı. Ama hangi sınıftaydı bilmiyodum. Tüm sınıfları gezmem gerekecekti. Mecburen hepsini gezdim. Son sınıf 10-D. Burda olmak zorundaydı. İçeri bulma ümidiyle girdim. Evet ordaydı.

+Burcu?
- Eylül, senmisin?
+ Evet en son 2 gün önce görüşmüştük.
- Evet ya nasılsın?
+ İyiyim sen nasılsın?
- İyiyim bende. Yürümek istermisin bahçede?
+ Olur sıkılmıştım zaten bende.

Okulun bahçesinde yürüdük. Erkekler basket oynarken Selim'i gördüm. O beni görmemişti ama ben ona herkesin ona aşık olduğumu anlayacak kadar aşkla bakıyodum. Sonra...

- Eylül?
+ Efendim.
- Sen bu çocuğa aşıksın dimi?
+... Aynı Cerenle konuşurkenki gibi kalmıştım.
- Belli aşık olmuşsun sen buna. Ee bi plan varmı?
+ Evet. Cuma günü sahil kenarında buluşucaz.
- Vay planlar iyi. Ama Selim eskiden bizim okuldaydı. Seni üzmek istemem ama eskiden beri yanında ona aşık bi kız var. Ama üzülme Selim ona aşık değil, fakat bu kız hala bu okuldaysa işini zorlaştırabilir.

Üzülmüştüm. Ama bu kız Selim'i elimden alamayacaktı. Buna izin veremezdim.

+Peki, bu kızın adı ne acaba?
- Pelin.
+Pelin? Pekala ama merak etmesin Selim'i kimse elimden alamaz.
- Hırslısın. Umarım Selim'i elinden almayı beceremez. Neyse hadi görüşürüz. Ders başlamak üzere.
+Tamam. Görüşürüz iyi dersler.
- Sanada.

Tamam. Adı Pelinmiş. Ama ben normal insanlar gibi ona adıyla hitap etmeyecektim. Evet buldum bundan sonra ona GICIKİTO diyecektim.
Ders başlamıştı. Sınıfa gittim. Ders Türkçe. Eh diğerlerine göre daha iyi bi ders. Yine deftere yazı yazdık ve günler böyle geçti. Ve sonunda beklenen gün geldi. Yemin ediyorum hayatımda hiç ne giyeceğime bu kadar uzun sürede karar vermemiştim. Tam olarak 2 saat! Şu an saat: 13.47!
Çabuk olmam lazımdı. Sahil kenarına geldiğimde Selim ordaydı. Sanırım bankta beni bekliyordu. Ama yanında bir kız vardı. Acaba o Gıcıkitomuydu?
+ Selim?
- Merhaba Eylül. Seni biriyle tanıştıracağım. Pelinle.

Ne! Ben kafayı yemiş olmalıydım! Gıcıkitoyla hayatta tanışamazdım. Ama zorunda kaldım.

+ Merhaba Pelin:(
/ Ay Selim. Bu kızla mı tanıştıracaktın beni!

O pisleşince bende pisleştim.

+ Evet. Benle tanıştıracaktı. Noldu? Beğenemedinmi?
/ Üff Selim ben gidiyorum laf soktuğunu sanan bir ezikle aynı yerde duramam.
+ Ezik sensin zaten ben olsam bende aynısını yapardım istenmediğim yerde durmam.
- Kızlar sakin olun. Pelin bekle!
+ Selim ben o kızla tanışmak istemiyorum. Madem onu çağırmak istiyordun neden bana sormadın?
- Ne bileyim. Anlaşırsınız sanmıştım.
+ Selim yanlış anlama ama ben böyle kişileri sevmiyorum.

Haklıydım bence. Saat: 14.30

+Selim ben gitsem iyi olur iyi akşamlar.
- Pekâlâ tekrar kusura bakma.
+ Sorun değil. Sorun olmayacaksa numaranı verirmisin?
- Olur. 05324478654. Sende ver.
+ 05078527794. Yarın görüşürüz.
- Tamam. Tekrar kusura bakma.
+ Yok sorun değil.
(Numaralar gerçek değildir, aramayı denemeyiniz.)

Yeni Lise Yeni AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin