Emin değildim. Rezil olurmuyum diye düşünürken Ceren'in çoktan gitmiş olduğunu farkettim. Kesin ders başlamıştı ve ben gecikmiştim. Olamaz 2. geç kalışım oluyordu ve savunma yazmak istemiyodum. Sınıfa girdiğimde hoca içerdeydi ve bana tip tip baktı.
- Eylül nerdesin sen? Yine geç kaldın.
+ Hocam kantindeydim, tenefüsün geçtiğini farketmedim.
- Peki Selma Hanım'ın odasında konuşuruz biz bunları. Çocuklar siz yazmaya devam edin.Selim benim üzüldüğümü anlamıştı. Pişman ve üzgün bir şekilde bana bakıyodu. Sabahı tartışma yüzünden yüzünde pişmanlık, hoca beni Selma Hanım'ın yanına yolladığı için de bir üzgünlük vardı yüzünde.
+ Hocam, savunma mı yazıcam?
- Hayır sadece bunları konuşmamız gerek, okula yeni geldiğini biliyorum, tedirginsin ama derslerine önem vermek zorundasın.
+ Dediğiniz doğru hocam, tedirginim. Derslerime gereken önemi göstericem.
- Pekala, şimdi hemen sınıfa git. Ben birazdan gelirim.Sınıfa doğru koştum. Koridor baya uzundu. Temizlikçi Müge abla yerleri yeni silmiş olmalı ki deterjan kokuyodu. Sınıfa girdiğimde arka sırada oturan kızlar, bana gülmeye başladılar. Aldırış etmeden sırama geçtim. Ama intikamımı alıcaktım. Bir süre sonra hoca geldi ve dersle ilgili birkaç video izletti. Video eğlenceliydi. Zil çaldı. Selim'in yanına gidip, onu yemeğe çağıracağımı söylemem lazımdı.
+ Selim
- Selam Eylül
+ Selam. Şey sana bişey sormam lazım
- Sor
+ Akşam ....
- Akşam?
+ Akşam yemeğe gelmek istermisin?
-...Bekledi. Belkide ona çok ilgi gösterdiğimi düşünüyodu. Bir süre sonra...
- Olur
+ Peki 8 gibi bizim evde ol
- Adresi mesaj atarsın o zaman
+ PekalaBir an neden durduğunu anlamadım. Neyse benim için sorun değildi. Kabul etmişti zaten. Saatler geçti. Servise bindim. Sevinçliydim. Gıcıkito beni sinir edemiycekti. Eve gelmiştim. Selim'e gülücük atıp servisten indim. Hemen ne giyeceğimi seçmeye başladım.
Siyah bluz, lacivert tayt, siyah babet terliklerim. Saçıma bir örgü yeterdi.Mesajlaşmalar:
+ Selim - 19:14
- Merhaba Eylül yoldayım birazdan orda olurum. - 19:20
+ Tamam - 19:20Selim gelmişti. Saçıma son düzeltmeleri yaptım. Ve dışarı çıktım. Bir gömlek ve siyah pantolon giymişti. Havalıydı yani.
- Eylül, nasılsın?
+ Iyiyim sen?
- Bende iyiyim. İçeri almayacakmısın?
+ Tabiki gelsene
- Tamam
+ Yemekte balık var sever misin?
- Bayılırım.
+ Peki o zaman sofraya geçebiliriz.
- Tamam.Yemeğimiz bitmişti. Selim babasını aradı babası 15 dk sonra gelmişti zaten.
- Hoşçakal Eylül
+ Hoşçakal Selim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Lise Yeni Aşk
ChickLitEylül ve Selim'in Aşkı Sizce Nereye Varır? Heyecan Dolu Bir Aşkın Hikayesi. Okumanız Tavsiye Edilir.