4

364 33 30
                                    

Elimdeki kadeh ile Julie'yi dinlerken kulağım yaptığı konuşmada olsa da,gözlerim Joseph'ten ayrılmıyordu. Sanki gözlerim başka bir yere kaysa onu kaybedecek gibi hissediyordum. Basının çıkması da işimi kolaylaştırıyordu.

Julie'nin konuşmasının bitmesi ile son bir oyun oynayacaktık,ardından herkes istediği gibi takılacaktı. Joseph ile konuşabileceğimi düşünüyordum.

''5 sezonluk yolculuğumuz bitti. Tam 5 yıl boyunca hep beraber bu evreni sürdürdük ama bu Ağustos ayından itibaren The Vampire Diaries evrenini,toplam 13 sezon ile noktalıyoruz. Tüm oyunculara,set çalışanlarına ve sponsorlara teşekkür ediyoruz.''

Elimdeki kadehi bırakıp herkes gibi Julie'yi alkışlamaya başladım. Bu rol bittiği için mutluydum. Sonunda, birkaç ay sonra Joseph ile ilişkimizi açıklayabilirdik. Eğer kavga etmeseydik,bunu yapabilirdik.

Julie sahneden inmeden adlarımızı okudu. Anlaşılan son bir fotoğraf çekilecektik. Sahneye çıktığımda bir yanımda Charles, diğer yanımda Phoebe vardı. Phoebe'un beline elimi koyduğumda Joseph'in elini hissediyordum. Hemen Phoebe'un yanında duruyordu ve sıcak eli ,elimin birkaç santimetre üstünde duruyordu.

Bana dokunmasa bile onun orada olduğunu bilerek huzurla kameraya gülümsedim. Birkaç dakika sahnede durduktan sonra inme vaktimiz gelmişti. Phoebe'un belini bırakıp sahneden indim,Scarlet'in yanında giderken biraz cesarete ihtiyacım olduğunu düşünüyordum. Joseph'in yanına gidip tek kelime edemeyeceğimi düşünüyordum.

Scarlett elindeki kadehi bırakmadan bana sarıldı.''Natalia buraya Joseph için geldiğini söyledi. Neden hala konuşmadın?''

Omuzlarımı silktim.'' Doğruyu söylemek gerekirse,çok gerginim. Ona yaklaştıkça hem huzur buluyorum hem de aklımdaki tüm cümleler silinip gidiyor. Özür mü dilemeliyim yoksa bir özür mü beklemeliyim bilmiyorum. Tüm dengemi mahvediyor.''

Scarlett gülümseyip elini omzuma koyduğunda yumuşak elleri ile omzumu okşamaya başlamıştı. Beni rahatlatmaya çalışıyordu.

''Sen Joseph'i seviyorsun,Joseph seni seviyor. Kaybedecek bir şeyiniz yok. Ama bu gece yapacaklarını yapmazsan, kalbindeki sevgiyi kaybedeceksin,Alina. Bunu kendine ve Joseph'e yapma.''

Scarlett'in yeşil gözleri benim gözlerimin için baksa da fark etmediğim bir detayı bana sundu.'' Şu an bile sana bakıyor,senden bir hamle bekliyor. Belki de söylediklerinin doğru olduğunu düşündüğü için sana yaklaşmıyor.'' Kaşlarını kaldırdı ve alayla devam etti. '' Panelde ellerinize dokunup ufak dokunuşlar ile buradan ayrılacak mısın? Git ve onunla konuş.''

Utansam da kaşlarım çatıldı. Çok mu belli ediyorduk? Teyzem aklımdan geçenler tahmin etmiş gibi başını salladı. ''Diziyi izlemedim Alina, röportajı dinlemek saçma geleceği için sizi izledim.''

ONE NIGHT #Fanficstrkasım21 KazananıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin