5

436 39 76
                                    

''Ona sadece konum at ve otele çağır. Sevişirseniz her şey çözülür. İkiniz de temasa bağımlısınız.'' Phoebe'un 'Dahiyane' planını dinlerken gülmemek için dudaklarımı sıkıca birbirine bastırmıştım.

Phoebe hararetle anlattığı planına ara verdi,kaşları çatıldı ve dudakları aralandı. Başını omzuna eğerken konuştu. ''Planımı saçma buluyorsun.'' Bir soru gibiydi,Phoebe cidden bu planı beğenmişe benziyordu.

''Phoebe,sevişerek sorunlarımı geriye atamam.''

'' O zaman önce anlaşın ve ardından sevişin.'' Phoebe'un sesinin yüksek çıkması ile ağzını kapattım. Elimi çekip gülmeye başladığında halinden mutluydu. Bu gece herkes beni utandırmaya yemin etmiş gibiydi.

Sesimi kısık tutsam bile Phoebe'un kulağına doğru yaklaştım. '' Bu gece kimse sevişmeyecek,Phoebe.''

''Kim sevişmeyecek?'' Claire'ın sesini kulağımın dibinde duyduğumda çığlık atarak Phoebe'dan uzaklaştım. Claire ve Danielle yan yana sorar gözlerle bana bakarken ,Phoebe'a döndüm.

''Phoebe,Paul ile nasıl barışacağını sordu. Bende onu bir otelde kıstır ve seviş dedim.''

Phoebe ağzını açıp bana bakarken ben sadece gülümsedim ve Claire döndüm. Claire kaşlarını kaldırıp omzunu silkti. ''Yapabilir. Andrew ile nasıl barıştık sanıyorsunuz?''

Danielle ve Phoebe buna gülerken ben sadece şaşkın şaşkın izliyordum. '' Alina'ya Joseph'in aklını çelmesini söyledim. Bunu yapmayacağını söylüyor.'' Phoebe her şeyi ortaya döktüğünde ona döndüm.

''Hain.''

Claire elini omzuma koydu.'' İlk tavsiyem bu değil ama Joseph'i kolayca baştan çıkarabileceğini biliyoruz.'' Gözlerini elbisemde gezdirdi. '' Joseph'in aldığı elbiseyi giyip gelmen senin de planlarından birinin bu olduğunu gösteriyor.'' Claire kokteylinden bir yudum aldı.'' Seni yargılamıyoruz.''

Phoebe da aynı şekilde kadehini dudaklarını götürürken gözleri ileriyi gösterdi. '' Joseph'in yanındaki yönetmen de aynı planı yapmış gibi duruyor.''

Claire başını sallarken ben görüş alanımda olmayan yönetmeni arıyordum. Sonunda Joseph'i ve kadını bulduğumda kaşlarım çatılmıştı. Kadın gerçekten de çok samimi duruyordu.

Sürekli gülüyor, Joseph'in omuzlarına ve göğsüne dokunuyordu. Bu samimiyeti nereden buluyordu? Joseph'ten mi yüz buluyordu? Bir kadın nasıl bu kadar cesur davranıyordu,karşısındaki adam yüz vermezse?

Vücudumun buz tuttuğunu hissediyordum. Titriyordum ve elimdeki kadehi sıkıca tutuyordum. Bu kadar basit bir şekilde hayatına yeni birini katamazdı. Daha 3 hafta bile olmamıştı. Beni aldatıyor muydu?

Claire elimdeki kadehi alırken yüzündeki gerginliği ve korkuyu görmüştüm. Çok kıskanç olduğumdan bahsetmiş miydim?

ONE NIGHT #Fanficstrkasım21 KazananıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin