Sambungan Chapter lepas..
"Ehh,,,Maaf, Selamat pagi Cikgu..baru nak pergi breakfast ke? Pertanyaan Kamal sambil Edy memandang tepat pada Cikgu Ayda.
"Hmmm Selamat pagi,,,ye saya nak pergi breakfast dan terus berjalan menuju ke kantin..
"Laju je Cikgu Ayda ni ...confirm tengah kebulur tak makan pagi "kata Kamal..
"Yela kot..."kata Edy yang mengenangkan apa yang telah terjadi pada minggu lepas, pertama kali beliau meragut harga diri seorang guru,.
" Ko ok ke Edy? "pertanyaan Kamal yang bingung ..
"Aku ok je la, asal ko tanya macam tu?
"Aku pelik la Cikgu Ayda tu mcm cuba lari je dari kita sejak menjak ni, bukan ke kau pernah rapat dengan dia tolong dia macam-macam, tapi tadi dia nmpk macam tak pandang langsung muka kau,dia dengan ko ok ke? "Kamal kebingungan.
"Ko ni mal selalu fikir bukan-bukan aku dengan Cikgu Ayda ok je la "Edy cuba untuk coverline.
Ketika memasuki ruangan kantin Cikgu Ayda mencari-cari apa yang nak dimakan untuk alas perut sebelum loceng berbunyi,
"Hmm macam mana aku boleh bertembung dengan Edy, nasib baik la Kamal ada skali, kalau tak memang awkward kot, "rintihan Cikgu Ayda dalam hati yang masih lg fobia dengan peristiwa minggu lepas.
Tiba-tiba..
"Babe! Dah baik demam ?? "pertanyaan Cikgu Intan yang tegur tanpa beri salam.
"Wey kau ni, terkejut aku "kata Cikgu Ayda
"Chill la Ayda, kau ni pagi-pagi dan mengelamun sorang-sorang, teringat bf ke?hahaha
"Ishh kau ni ada2 je la, aku kan baru baik deman" Alasan Cikgu Ayda.
Mereka berdua duduk diruangan guru sambil mengalas perut dengan breakfast masing2 sambil berborak :
"Wey Ayda aku ada benda nak cakap ni actually aku tak plan pun "
"Plan ape? Cikgu Ayda bertanya.
" Mcmni, aku sebenarnya pregnant untuk nombor dua, haha
"Wow serius la Intan?? Aku rasa kau baru je habis pantang beberapa bulan lepas sebelum aku masuk sekolah ni sekarang pregnant lg" kagum Cikgu Ayda mendengar.
" Tula babe, aku dengan Asrul ingat nak rehat 2 or 3 tahun bru nak ada baby nombor 2 tapi tercepat la pulak hahaha "
"Ok pe atleast Dzil dapat adik baru "kata Cikgu Ayda..
"Haha kau ni Ayda mmg la, tapi salah aku jugak la tak makan pil perancang sebelum main, waktu aku control game aku aggressive sangat maybe sebab tu Asrul tak tahan then tak sempat nak cabut keluar konek dari cipap aku terus terpancut dalam, sabtu lepas aku check sah pregnant 2 weeks "kata Cikgu Intan.
"Ishh nasib baik tak tersedak aku, kau ni kan dah la aku ni tengah single boleh pulak cerita dalam selimut kau kan "kata Cikgu Ayda yang dalam ingatan dia tak dapat lupa bahawa Edy pernah pancut dalam vagina beliau tetapi bernasib baik kerana bukan waktu subur.
"Tu la kau memilih sangat padahal ada je cikgu hensem kt sekolah ni mcm Cikgu Halim, dia pun single lg, Cikgu Khairul tu duda terkacak kot kt sekolah ni tapi kau tak layan pulak"kata Cikgu Intan.
"Bukan ape aku memilih sebab aku nak yang terbaik untuk jadi imam aku,hehe tapi tu la macam Cikgu Halim tu garang sangat dengan pelajar, Cikgu Khairul pulak mata dia tu tak habis2 curi2 pandang buah dada aku ni ,bukannya aku tak perasan, kalau aku ni pakai ketat lainla cite ini baju kurung longgar je wey "celoteh Cikgu Ayda.