Setiba Cikgu Ayda dirumah ,dia melabuhkan punggungnya di sofa sambil mengeluarkan fon dari handbagnya lalu menghantar pesanan WhatsApps kepada Arif, Sebelum itu, dia terbaca beberapa text mesej dari Edy:
"Salam Cikgu, saya sekali lg minta maaf atas peristiwa minggu lepas, boleh tak Cikgu Ayda bagi saya peluang untuk bercakap dengan cikgu?jangan la buat saya macam ni, saya tahu kesalahan saya ni sangat berat, tapi bagi la saya peluang dan saya harap sangat peluang tu. "kata Edy yang sangat serba salah.
"Ishh budak Edy ni lagi, ahh malas aku nak layan, aku rasa lg serabut otak dengan budak Edy ni "rungutan Cikgu Ayda yang malas nak ambil tahu, dia bluetick sahaja Edy dan terus mesej Arif,
"Hi Arif, I baru sampai rumah, by the way thanks sebab belanja I wayang tadi and really sorry sebab bagi seluar u basah,hehhehe..
"Hi Ayda, its ok, kalau u perlukan apa2 just text me ok,now I nak mandi dulu.
"Ok, thanks tau Arif, okla I pun nak mandi2 and tidur..Goodnight Arif, "Ucapan dari Cikgu Ayda.
"Ok goodnight Ayda.
Lalu Cikgu Ayda bangun dari sofa dan masuk bilik dengan menanggalkan tudungnya serta kain kurung dan kain dalamnya, kini Cikgu Ayda separuh bogel, Ketika dia ingin lucutkan panties, dia tersedar yang pantiesnya basah.
"Alamak asal basah pulak panties aku ni, hmm air mazi keluar la ni sebab keluar dengan Arif tadi.
Sementara itu, Arif on call dengan linda,
"Hello Linda, u dah tidur ke?
"Ernnmmm hello, I baru nak terlelap, wah bestnya u keluar dating dengan Ayda, untung la, besar tak tetek dia?hahhaha "tanya Linda?
"Ishh u ni Lin, Chill la, tak habis2 dengan otak kuning u tu dari dulu, Ayda tu bukan jenis macam tu la, tapi memang la body dia mantul walaupun pakai baju kurung.
"I pelik la dengan laki ni, kalau ikutkan body I dengan Ayda tu lebih kurang sama je, tapi asal ekk u suka kt Ayda tu?sebab dia virgin ke?
"Bukan la wey, u kene faham I suka perempuan kampung yang pakai baju kurung lawa pe, nampak ayu and stim wey lagi2 kalau baju kurung dia jenis satin, tapi tadi ada cite lg best, "gossip Arif dan Linda.
"Cite r wey, korang buat apa dalam wayang tadi, blowjob je ke ? "tanya Linda yang otak blue
"Bukan r, tadi si Ayda tadi boleh pulak dia tumpahkan air atas seluar i, then kelam kabut dia lap seluar aku sampai kene konek aku.
"Wey serius r Arif, habis tu konek u stim tak?
"Mesti r stim wey, bengkak dalam seluar i tadi,
"Ermmm, untung la, i skg ni pun tengah sangap konek ni, susah la outstation ni kalau tak de skandal, kalau u ada dah lama puki I ni kena servis, "luahan Linda yang sangap.
"Ala u sabar la sikit,nanti weekend u balik kita keluar k, "janji Arif pada Linda.
"Janji tau! "Linda beri amaran.
"Ye I janji la..
Pada hari keesokannya, dirumah Cikgu Ayda, alarm berbunyi pada jam 6 pagi.
"Tenggggg tenggggg tengggggg tenggggg.."bunyi alarm.
"Aduh pening pulak kepala aku, "kata Cikgu Ayda yang menuju ke tandas untuk mandi dan sesudah itu beliau menunaikan solat fardu subuh.
Setelah selesai solat subuh Cikgu Ayda menuju ke arah rak cabinet baju sambil membelek2 baju kurung yang mana beliau mahu pakai,
"Ermmm baju ape aku nak pakai harini? Rasanya lama tak pakai yang ni "Cikgu Ayda memilih baju kurung pink bunga2 dan beliau letak diatas katil, Cikgu Ayda membuka pulak laci pakaian dalamnya lalu mengambil seamless push up bra dan juga seamless high waist panties yang matching pink lalu disarung ke buah dada beliau dan kemudiannya panties beliau.Beliau mengambil baju kurung dan disarung sambil jalan ke dapur untuk menyediakan sarapan.