6.rész

55 0 1
                                    

"Ahogy sétáltam le a lépcsőn megszédültem és elvesztettem az egyensúlyomat, de már nem volt időm elkapni a korlátot,viszont mielőtt letanyáltam volna a lépcsőn valaki megragadta a derekam és szorosan magához szorított."

-Miért nem nézel a lábad elé?-
Tudtam nagyon jól hogy Will az, még azelőtt, hogy megszólalt volna.Hiszen ki  más lehetne, mikor a legjobb barátnőm tusol,az a kis szajha meg inkább lelökne mint elkapna.
-Kicsit sokat ittam, de már jól vagyok el engedhetsz.-
Lassan elengedte a derekam mire én leszaladtam a lépcsőn.Engedtem egy pohárba vizet, majd gyógyszer után kezdtem el kutatni.Will felém nyújtott egy dobozt,pedig azt hittem,hogy vissza ment a szobájába.
-Köszi de elboldogulok egyedül is,menj nyugodtan vissza a barátnődhöz.-
-Már alszik szóval ne aggódj.
Hogy is hívják a barátnődet?-
-Most felejtsd el amit akarsz. Ő szerelemre vágyik ès nem 1-2 éjszakás kalandra.Ő a legjobb barátnőm, szóval most verd ki a fejedből.-
-Nyugi már, csak annyit kérdeztem, hogy mi a neve nem azt mondtam hogy sex partnernek akarom.-
- Ugyan mi másért akarod tudni, ha nem azért? Mikor lesz már végre olyan barátnőd akivel komolyan elképzeled az életed?
Ritkán jössz haza és akkor is csak olyankor lehet téged látni ha hazahozol valakit vagy kidobod.-
- Mielőtt az én életembe avatkoznál elsőnek a magadéval foglalkozz.Biztos van olyan pasi, aki képes elviselni a hülyeségeidet.-
- Tudod mit van egy alkum a számodra.Mit szólsz hozzà?-
Egy pillanatra meglepődött,de utána már mosolyogva méregetett.
-1 éve van mind a kettőnknek.Akinek ezalatt az egy év alatt nem sikerül komoly kapcsolatot találnia az lesz a vesztes.
A győztes 3 dolgot kérhet a másiktól és az bármire használhatja ezt a 3 kérését. Ha véletlenül mind a kettőnknek sikerül akkor az nyer aki hamarabb összejött a párjával.
- Áll az alku.- fogtunk kezet majd felmentem vissza a szobámba ,ahol a barátnőm még mindig aludt. Vajon sikerül találnia valakit? Vajon én képes leszek újra megbízni valakiben?
Ahogy egyre többet gondolkoztam rajta már nem is tartottam olyan jó ötletnek ezt a fogadást.
Miután édesanyám meghalt megváltozott minden.Elveszítettem az utolsó családtagomat is és borzalmasan magamba fordultam.
A tudat hogy többé már nem lesz mellettem egyszerűen elviselhetetlen volt,ezért is engedtem el magam és akkor történt meg majd nem a baj.
Noah épp üzleti úton volt,Will pedig nem volt otthon.Magányos voltam és egyre több sötét gondolatom támadt,hogy vessek véget az életemnek és a szüleimmel lehetek.
Az egyik ilyen napomon csörgött a telefonom,amin rögtön bevillant Lola neve.
Ő és Rebeka tartották bennem a lelket nap mint nap.Nekik számítottam és próbáltak rám még jobban odafigyelni és segíteni.
-Szia csajszi.Képzeld mit találtunk ki és erre nem mondhatsz nemet.-
-Figyelj Lola nekem most nincs kedvem semmihez,majd holnap beszélünk jó?- már pont le akartam rakni amikor csengettek.A telefonommal a kezemben mentem le kinyitni az ajtót és mind a két barátnőm ott vigyorgott velem szemben a kezükben 3 ruhával.Esélyem se volt megszólalni, már bent is voltak és egyenesen a szobám felé vették az irányt.
-Mint azt az előbb is mondtam,nincs olyan lehetőség,hogy nem.Most pedig szépen kicsinosítunk és elmegyünk bulizni.- Tényleg nem volt semmi kedvem ehhez az egészhez, de végül beletörödtem és elvettem a felém nyújtott ruhát.
Rebekán egy lila combközépig érő,pántos ruha volt.Lola vadabb volt,rajta egy vörös mély dekoltázsu mini ruha volt.Amit pedig nekem választottak egy fekete csipkés pántnélküli ruha volt.Gyorsan kisminkeltek majd egy laza fonatot csináltak és már indultunk is az éjszakába.
Fogalmam sincs melyik diszkóban kötöttünk ki, de borzalmasan tele volt.Elsőnek a bárhoz mentünk és rögtön kértünk magunknak 3 kör vodkát. Miután lehúztuk vettük észre , hogy a  pultos srác nagyon bámulja Lolát.Persze ezen csak jót mosolyogtunk és megböktük a barátnőnket.

*2 óra múlva*
Már legalább 10 vodka volt bennünk és csapzottan ültünk le a táncból. Lola elment a mosdóba,míg mi Rebekával a boxba maradtunk kicsit elszigetelve a tömegtől. Nem bántam hogy eljöttem velük,bár ez az egész nem igazán illik hozzám.
-Figyelj csajszi.
Ugye tudod, hogy velünk bármit megbeszélhetsz? Mi mindig itt lrszünk egymásnak és segítünk a másikon.-
-Tudom és nagyon köszönöm, hogy ennyire foglalkoztok velem és nem hagytatok magamra.-
-Ez csak természetes, hiszen mire vannak a barátok.-

Több perc elteltével Lola még mindig nem volt sehol,ezért úgy döntöttünk, hogy utána megyünk.Rebeka a pultnál és a tánctéren nézett szét,hátha már visszajött.Én célirányosan a mosdók felé vettem az irányt,ahol megcsapott a hányás és az alkohol szaga. Benéztem a női mosdóba de ott nem találtam, ezért vettem a bátorságot és benyitottam a férfi mosdóba.Benéztem az összes ajtón de ott sem találtam a barátnőmet.
Mikor visszaindultam Rebekához nem figyeltem a hátam mögé és valaki elkapta akarom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Testvérből szeretőWhere stories live. Discover now