4.rész

500 8 2
                                    

"Mikor felfedeztek a csaj gyilkos pillantásokat küldött felém míg elégedetten mosolygott, Will rám ordított,hogy menjek már ki végre."

Will:
Mikor elindultam a csaj házához belefutottam az egyik haveromba akivel váltottunk pár szót,majd mentem tovább a dolgomra.Fél óra séta után megérkeztem a megadott címre és bekopogtattam.Egy felnőtt nő nyitott ajtót és mosolyogva engedett be.
-Szia én Maja anyja vagyok,Dóra Santiel.-nyújtott nekem kezet amit elfogadtam és közben én is bemutatkoztam.
-Menj fel nyugodtan,a szobájában van.Bal oldalt rögtön az első ajtó.-
-Köszönöm Ms.Santiel.-
-Nyugodtan hívj Dórának.- mosolygott rám majd eltűnt az egyik helységben.
A szobát könnyen megtaláltam de arra nem számítottam ami ott várt.Maja egy szál fehérneműben feküdt az ágyon és beszélgetett valakivel a telefonján keresztül.Megtámaszkodtam az asztalán és vártam,hogy befejezze a beszélgetést.Nem telt el egy perc sem mire megfordult és mosolyogva nézett végig rajtam.
-Szia,nem számítottam rád.-Mondta kacéran mire elnevettem magam a kijelentésén mert elég egyértelmű volt,hogy csak miattam öltözött alul.
-Hát azt látom.- mondtam neki mire elé értem.
-Kajálni akartalak vinni de ha már ilyen szépen előkészültél akkor felőlem belefér egy menet.-
Nem mondott semmit csak az ölembe mászott, mire a falnak nyomtam a hátát és úgy faltam tovább ajkait.Az ágya felé kezdtem hátrálni és ráfektettem.Felé támaszkodtam,hogy szegényke ne roppanjon össze a súlyom alatt.A melltartóját kikapcsoltam majd eldobtam és végig csókoltam a nyakát, néhány helyen ki is szívtam.Visszatértem a szájához amit rögtön ki is nyitott így a nyelvünk egymást fonták körbe.Mindeközben elkezdtem lehúzni a bugyiját,de hirtelen benyitott az anyja.Szegény csaj rögtön fel is pattant alólam.
-Öhmm...ne haragudjatok nem akartam rátok nyitni.Már megyek is..-
Na ez szuperül sikerült!Az anyja majdnem látta,hogy dugom meg a lányát.
-Elviszlek magamhoz ott nem zavar minket senki.- mosolyogtam rá majd a felsőmért nyúltam ami idő közbe lekerült rólam.Ő is magára kapta a ruháit majd el is indultunk.Mielőtt kiléptünk a házból szólt az anyjának,hogy leléptünk.
-Elsőnek elmegyünk valamit enni mert éhen halok,jó?-
-Felőlem mehetünk.-
Elmentünk a legjobb pizzazoba amit a haverom apja tart fent, így én mindig olcsóbban kapom.Most se volt ez másképp.
-Hali Matt.- köszöntem oda a tulajnak mire fel nézett és rögtön oda is mentem a pulthoz,hogy kezet rázzunk.
-Josh vagy pizza?-
-Most a pizza miatt.- nevettem el magam.Elég sokszor volt már,hogy csak a fiát kerestem.
-A szokásosat?- Hát igen,elég sokszor járok ide így már tudják mit kérek.
-Igen és a hölgynek....-néztem Majára válaszként,szegényke elég későn jött rá.
-Egy extra tonhalas pizzát szeretnék.- Édes drága istenem már most érzem a halálom.



Sziasztok.
Hát elég rég hoztam már részt de úgy döntöttem,hogy most már itt lenne az ideje.Remélem nem sikerült olyan rosszra.A következő rész nem tudom mikor kerül fel de sietek vele :D.

Testvérből szeretőWhere stories live. Discover now