1.rész

981 18 2
                                    

1.rész

Az éjjeliszekrényen egy képkeret volt elfektetve amiben egy fotó volt rólam és a szüleimről.6 éves koromban készült ez a kép,pont amikor betöltöttem. Azonban más is történt azon a napon. Akkor vesztettem el édesapámat. Anyát és engem is nagyon megviselt a dolog. Anya a munkába menekült míg én a hamis barátokba. A barátaim csak kihasználtak,de ez engem nem érdekelt még akkor. Végül 10 évre rá anya újra megházasodott egy neves férfival,Noah Black-kel aki a város legjobb üzletét vezeti. Azóta ő a mostohaapám de én úgy tekintek rá mintha az igazi lenne. Később kiderült, hogy van egy fia akit William-nek hívnak. Ritkán találkoztam a mostohatesómmal,nem azért mert utáljuk egymást hanem mert nagyon keveset van itthon. Noah-nak és anyámnak azt mondta mindig,hogy a haverjánál van. A felnőttek nem kérdeztek rá a dologra inkább ráhagyták. Betöltöttem a 17-dik életévem és boldog voltam egy normális családban de ez sem tartott sokáig. Édesanyám pont jött haza a munkából amikor egy részeg állat halálra gázolta a mentősök már nem tudták megmenteni. Nem volt elég,hogy az apámat elvesztettem most még az anyámat is. Nagyon megrázott a halála ahogy Noah-t is, plusz munkákat válalt azért, hogy lekösse a figyelmét míg én dalokat írtam,hogy levezessem a felgyülemlett feszültséget.Eltelt egy kis idő az eset óta és betöltöttem a 18. életévemet is majd befejeztem a középsulit és jelentkeztem a Fiorentina fősulira ahova sikeresen fel is vettek.És holnap lesz az évnyitó amire sajnos nekem is mennem kell.
-Kiara mennem kell dolgozni,reggel jövök.- egy gyors puszit nyomott a homlokomra majd kiviharzott az ajtón,amin egy jót mosolyogtam. A konyhába mentem mikor dörömbölést hallottam a bejárat felől.Oda mentem kinyitni az ajtót,azonban arra nem számítottam,hogy a mostohabátyám esik be az ölében egy csajjal.
-Hááát okééé....- mondtam majd bezártam mögöttük az ajtót és visszamentem a konyhába.Hát szívesen mondanám,hogy nem voltak hangosak és nyugodtan tudtam enni de akkor hazudnék.A végén már úgy voltam vele,hogy felmegyek és betömöm a csajnak a száját,de kontrolláltam magam.2 óra múlva végre befejezték a kis akciójukat és Will lejött egy szál alsóba a konyhába.
-Halkabban nem lehetne?Más is lakik itt,aki esetleg szeretett volna nyugodtan enni.- Dünnyögtem az orrom alatt.
-Csak azt nem tudom miért.- mondta flegmán majd elment mellettem.
-Rohadt unalmas amit csinálsz remélem tudod.- mondtam neki felé sem nézve ami azonban nem tetszett neki.
-Rohadt idegesítő,hogy mindig beleszólsz az életembe remélem tudod.-
-Ha nem tetszik maradj a kurváidnál.- átmentem a nappaliba ahol bekapcsoltam a tv-t és leültem spongyabobot nézni.Pár perc múlva csatlakozott hozzám a bátyám és elvette a kezemből a távirányítót majd elkapcsolta a mesémről.
-Naa,tedd vissza!-
-18 éves vagy és még mindig meséket nézel?- kérdezte gúnyosan és a south park-ot kezdte el nézni.
-Na mert te 19 évesen nem nézel.- böktem a tv felé.
-Kérem a távirányított.-
-Ha akarod akkor vedd el.- mosolygott rám kedvesen,amin kicsit meglepődtem.És innentől egy komoly csata lett a távirányítóért.Ő csikizett ahol csak ért míg én már sírtam a röhögéstől és hiába kértem nem hagyta abba.Mikor nem figyelt a kapcsoló után nyúltam de reflex szerűen emelte  magasba a kezét.Nem figyeltem eléggé és véletlenül ráestem.Az egyik kezében a kapcsoló volt míg a másikkal a derekamat fogta.Arcunk pár centire volt egymásétól és egymás szemeibe néztünk.Elvesztem azokban a éjkék szemekben és éreztem,hogy valami megváltozott,bár nem tudom hogy pontosan mi de ez most kicsit sem számított.A pillanatot a csajszi szakította meg mikor felénk állt és idegesen dobolt az ujjával a karján.
-Mit csinálsz?- kérdezte idegesen mire Will egy aprót mosolygott és válaszolt.
-Játszok a húgommal amint látod,és most ha lennél szíves...- Az ajtóra bökött,hogy ideje mennie,erre a csaj puffogva kiviharzott.
-Miért nem keresel végre egy normális barátnőt?- kérdeztem tőle mire megrántotta a vállát.
-Nincs olyan aki illene hozzám.- Látta hogy most nem igazán figyelek és újra belekezdett a csikizésbe.Elakartam ütni a kezét de nem sikerült míg végül feladtam.
-Jó akkor nézzünk south park-ot.- durcásan visszaültem a helyemre amíg ő nevetett rajtam.Hát mit ne mondjak a testvéri szeretet köztünk is megvan.

Na ennyi lenne az első rész remélem tetszeni fog :D.

Testvérből szeretőHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin