<2>

808 48 26
                                    

Burdan sonrası smut vardır rahatsız olucaklar diğer sayfaya geçsin
Hyunjinin gözünden-
Felixle birlikte lavabo kabinine girdiğimizde felixin kızaran suratına baktım. Utanmış olucakki yere bakıyordu.

Hyunjin: pantolonunu indirsene nereye sokmamı bekliyosun

Hiç birşey söylemeden pantolonunu dizine kadar indirdi ve bana baktı. Onu beklersem büyük bir ihtimal tenefüs biticekti bende olması gerekeni yaptim yani boxerini pantolonunun izasinda indirdim.

Hyunjin: tenefüs biticek lavaboda iki saat bakışmasaydik böyle olmiyacakti.
Felix: çok konuşacağina yardımcı olsan?

Felixin dediği cümleden sonra parmaklarimi deliğine sokmaya çaliştim tahmin ettiğim gibi zor olmuştu. Böyle uğraşırsak saatler sürer diye düşündüm.

Hyunjin: böyle olmayacak içine giricem fazla ses çıkarma.

Felix yine hiçbirşey demedi. (türkçem çok iyi kesin yanliş yazdım)
Pantolonum ve boxerimi indirip aletimi deliğine doğru götürdüm. Felix rahatsız olmuştu anlaşılan.

Hyunjin: kıpraşıp durmasan?
Felix: Of tamam hızlı ol zil çalıcak

Felix çok bilmişlik taslamaya başlayınca sinirlenip aletimi deliğine tamamen soktum. Ve soktuğum an lavaboya biri girdi.

Felix: a-

Lavaboya giren kişinin sesi duymaması için felixin ağızını elimle sardığımda boğuk bi inleme sesi çıkardı.

Hyunjin: sessiz ol çilli biri duyarsa biteriz.

Felix başını salladı ve inlememek için eliyle ağzını kapattı. Lavabodaki şahıs lavabodan çıkınca yavaşça git gel yapmaya başladım felix boğuk şekilde inlerken zil çaldı.

Hyunjin: siktir şuan bırakamam.
Bir derse boş yazılsak bişey olmazdı büyük ihtimal.

O sırada felixin içine boşaldım. Sonunda kaygan olduğu için daha rahat haraket ediyodum.
Hyunjin: artık acımaz ve inleyebilirsin zil çaldı kimse gelmez.

Felix yine başını salladı ve küçük bir inleme sesi çıkardı.

Hyunjin: siktir... vazgeçtim inleme daha çok azıyorum.

Felix: of bi karar ver sende oyunmu oynuyoruz.

Bu sefer ben cevap vermedim ve git gel yapmaya devam ettim. Bu sefer felix boşaldı ve rahatlamış bir sesle nefes verdi.

Hyunjin: ne oldu rahatlayabildinmi?
Felix: hıhı.

Peçeteliğin üstüne koyduğum telefonumu alıp saate baktım. Tam 15 dk vardı tenefüs ziline. Telefonumu geri koyup bi kaç gel git yapıp tekrar felixin içine boşaldım.

Hyunjin: zil çalıcak az sonra yetermi?
Felix: yeter.

Peçetelikten bi kaç parça peçete alıp aletimi temizledim. Yine bir kaç parça peçete alıp felixin deliğini temizlemeye başladim.

Hyunjin: duvarı sil çıkmadan.

Felix başını sallayıp boxerini ve pantolonunu yukarıya çekti. Bende pantolonumu çekip telefonumu cebime attım.

Hyunjin: ben çıktıktan iki dk sonra falan çıkta dikkat çekmeyelim.
Felix: tamam.

Kapıyı açıp ellerimi yıkadıktan sonra hırkamın cebinden küçük parfüm şişemi çıkarıp üstüme sıktım. Felixin olduğu kabininin kapısını açıp parfümü felixe uzattım.

Felix: sağol.

Kafamı rica ederim anlamında sallayıp lavabodan çıktım.

Aslında bugün atmicaktim smut sahnesini ama bı arkadaş atmazsam bugün yarın okulda öldürüceği kesindi onun için attım şuraya bı fanart koymayı denicem olue mu bilmiyom 😔💅

Aslında bugün atmicaktim smut sahnesini ama bı arkadaş atmazsam bugün yarın okulda öldürüceği kesindi onun için attım şuraya bı fanart koymayı denicem olue mu bilmiyom 😔💅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bi kerecik//HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin