Gece uykum nedensizce bölünmüştü saate bakmak için tel imi elime attım ve saat 02.28 di bilinmeyen bir numaradan anında mesaj gelmişti bende merakla girip wp yi açtım
Hyunjin:
Felix uyudun mu
Felix:
KimsinizHyunjin:
Hyunjin amk insan Pp den babacağini tanımaz mi aaaFelix:
Yeni uyandım amk nasıl görim gecenin 2 sinde hem noldu sen nadir mesaj attuyon gece geceHyunjin:
Şimdi minho ve jisung gel saçını değiştirek diyip üstüme atlayıp saçımı boyadılar bende kediciğime sorim bı dedimFelix:off tm at foto sonra uyuyacağım
Hyunjin:
Felix:
OHA CUS YUH ORAYA GELİYORUMHYUNJİN:
FELİX SAÇMALAMA GECENİN BU SAATİNDE HYRFelix:
GELİCEMDirekt aşağı koştum ve abim sesleri duymuş olmalıki kafasıni odasının kapısından çıkardı.
Chan:Felix nere
Felix:ıııı dışarı
Chan: gecenin bu saatinde hyr
Felix:ama hyunjin in saçları çok güsel boyamış hyung lütfen
Chan:hyr Felix yarın görürsün
Felix: ama ya offOf layarak yukarı çıktım abimde odasına geri dönmüştü.
Felix:hoyor folox yoron gororson
Evet küçüklüğümde ne zaman abime sinir olsam bunu yapıp rahatlardım yatağıma geçip uykuma devam ettim.
Sabah yüzüme güneşin vurması ile uyanmıştım ve kapımın tıklaması ile gir demiştim odaya giren Hyujin di.
Felix: OHAĞ ÇÜŞ YUH ANAN
Onu beklemiyordum Hyunjin gülümseyip yanıma oturdu ve başıma bir öpücük koydu.
Felix:eee abimden dayak yedin mi bari QLZKQOXKSOQOXKOWOAİS
Hyunjin: sanırım diğerleri olmasaydı şuan dayak yiyordumDediği anda kahkaha atmaya başladım hyunjin de bu halime dayanamayıp benle beraber kahkaha atıyordu.
Hyunjin:tmm yeter bu kadar güldüğümüz okula geç kalıcaz hadi hazırlan
Felix:tamam sen çık giyiniyimHyunjin odadan çıktığı zaman giyinmek için dolabıma gittim ve beyaz bı sweatshirt ve gri bir eşofman çıkarıp üstüme giydim ve aşağı inmek için odamdan çıktım herkes aşağıda beni bekliyordu belliki beni beklememişler aç köpekler yemek yemicem diyip kapıya doğru gittim ve montumu alıp evden çıktım ve arabaya doğru gittim ve arabanın yanında bekledim.
Çok geçmeden herkes geldi ve jisung, Jeongin Minho nun arabasına gittiler ardından Changbin ve Minho'da arabaya geçtiler ve Hyunjin bizim araba ile gidiceği için onunla beraber arka koltuğa geçtik.
Okula geldiğimizde hepimiz arabadan inmiştik ve Minho, Changbin, Hyunjin sınıflarına gitti abimde kendi sınıfına gitti.
Jisung Seungmin ve Jeongin sınıfa gitmişti ve bende dolabımdan bı kaç şey alıp sınıfıma giderken gözüm kız topluluğuna takılmıştı.
Biraz bakınca kime baktıkları anladım, evet Hyunjin in etrafındalardı ama sanki Hyunjin i silah zoru ile orda tutuyorlardı bende umursamadan giderken arkamdan birisi Felix diye bağırdığını duydum ve arkama baktim bağıran kişi Hyunjin di ve topluluktan kurtulup yanıma geliyordu.
Hyunjin yanıma gelince gülümsedim ve Hyunjin başıma bir öpücük koymuştu ve kız topluluğu bize şaşkın gözlerle bakıyordu.
Hyunjin beni kucaklayıp gitmişti kız topluluğu ise kıskanç gözler ile bizi izliyordu ben ise gülüyordum.
Beni sınıfın önüne bırakıp kendi sınıfına gitti bende sınıfa girip Jisung un yanına oturdum.
Ders ortalarında aşırı uykum gelmişti ama tarihçi sert bı insandı geçen dersinde bı çocuk uyumuştu ders boyu azarlayıp tutanak tutmuştu onun için kendimle direndim tarihçi tahtaya soru yazıyordu.
Tarihçi: bu soruyu çözmek isteyen
Kimseden ses çıkmadı.
Tarihçi:peki listeden seçicem
Dediği gibi listeyi eline almıştı sınıf ölüm sessizliğine gömülmüştü.
Hoca Lee Felix dediği zaman yerimden zıpladim ve etrafa bakıyordum korkarak ayağa kalkıp tahtaya gittim ve kalemi elime aldım neredeyse kalbim yerinden çıkacak gibiydi bı hoca ya bı sınıfa bakıyordum hoca beni bekliyordu ben ise hicbisey biliyordum.
7 dakikadir tahta ile bakışıyordum.
H:hadi Felix çok basit bir konu bunu yapabilirsin
Bi an da kendimi tutamayıp ağlamaya başladım ve sırama doğru koştum ve kafami sıraya gömerek bi gülmeye bı ağlamaya başladım evet duygularim karışmıştı.
Zil çalmıştı ama ben halen anlamadığım bı şekilde gülüp ve ağlıyordum hoca lavaboya götürmek istemişti ama ben istememiştim o sırada sınıfa Chan ve Hyunjin geldi tabiki yanlarında Changbin ve Minho Hyunjin yanıma oturup beni kendine çekip sarılmıştı.
Hyunjin: oyy benim civcivim nie ağlıyor
Dalga geçer gibi sorunca tokatı yapıştırdım çünkü bi de sinirliydim Chan ise bir ama o kızmak yerine gülmüyordu bende ona bakıyordum burnumu çekip ona sarıldım oda sarılmıştı.
Duygu karışıklığım geçince konuşmaya başlamıştık.
Evet uzun zaman yb yayınlayamaya biliriz çünkü taslakta ki şey bitti onun için ve ben yazmaya üşenuyom eheh~yazar
Hyunjin winx miş arklar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi kerecik//HYUNLİX
Фанфикşimdi burda bu hikâyeyi 2 kişi yazuyoz smut sahnelerini buse yazuyor ama ben hikayenin yarısını ona kitledim çünkü piçim muahahaha neyse hikâye çok saçma olabilir bide ben yazma özürlüsiyim kelimelerin çoğu yanlış kusura bakmayın 😔💅